Close
Log Ind Opret Bruger

6+1 – lille foster

Tagget: 

  • 13 oktober 2022, 12:48

    Har brug for alle solstråle historier og positive vibes! Kommer lige fra en tidlig scanning (6+1). Fosteret blev kun målt til ca 3mm og hun kunne derfor ikke se hjerteblink sagde hun. Enten en slowstarter eller gået i stå 🥺🥺

    13. oktober 2022 kl. 14:29

    .

    13. oktober 2022 kl. 15:05

    Jeg var til scanning 6+3. Der var godt nok hjerteblink men fosteret var kun 4 mm. Det var helt fint 😊 6+1 er stadig meget tidligt så prøv slå koldt vand i blodet 🙏🏻
    Der sker rigtig meget fra dag til dag her i starten ❤️
    Jeg var til scanning igen 10 dage senere og der var fosteret vokset til 1,5 cm.

    Få en scanning igen om en uges tid og så er jeg sikker på at der er et lille fint foster med hjerteblink ❤️

    13. oktober 2022 kl. 15:16

    Skal scannes 7+0 igen, så håber jeg inderligt 😩🙏🏼 Prøver at fokusere på det gode, at der kunne ses en graviditet!

    13. oktober 2022 kl. 16:38

    Årh jeg kan lige forestille mig alle de bekymringer du må have! Krydser alt hvad jeg kan for at det bare er en slow starter. Husk det er utrolig tidligt. Det kan jo også være at du ikke er så langt henne som du tror, hvis du har haft ægløsning sent i din cyklus. Så kan det også forklare det lille foster 💜

    Håber alt det bedste og at du har planlagt en masse gode ting for dig selv så den ulidelige ventetid bliver til at holde ud!

    13. oktober 2022 kl. 17:49

    Det et et fryseæg så ved “desværre” præcis hvor langt jeg er henne, 😩 men tog lige kontakt til min fertilitetsklinik der beroligede mig med at det var svært at måle præcist i så tidlige uger og det var derfor at de altid først scanner 7+0. Så det gav lige 1% mere ro i maven. 😅

    13. oktober 2022 kl. 18:27

    Jeg blev scannet 6+1 og målt til 3mm, der var hjerteblink (ikke til at sige, om det var opstået flere dage forinden eller en time før scanning så tidligt i graviditeten).

    Jeg er i dag 15+4 og har været til scanning 8+1, 12+0 (nakkefold) og 14+5 (kønsscanning). Alt ser fuldstændig ud efter bogen, så tror ikke du skal være så nervøs 😊

    14. oktober 2022 kl. 06:34

    @dengroenne : har fået lidt mere ro på efter at have læst at der er flere der har oplevet det samme og at det ikke er alle der ser hjerteblink i første omgang 🙏🏼 Hende der scannede mig fik bare fosteret til at lyde så lille og sølle og var sådan helt beklagende 😩 så tænkte bare nu er løbet sku kørt

  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.