Close
Log Ind Opret Bruger

5+3, god hcg stigning men smerter

• 17 marts 2023, 17:52

Jeg er 5+3 i dag, og her til aften oplever jeg voldsomme smerter i venstre side, skal siges at min ægløsning kom fra højre side..

Min hcg stigning er perfekt, lidt over end hvad den skal.. Kan man få spontan abort selvom alt er perfekt?? Jeg har så ondt at jeg bliver i tvivl om den sidder uden for livmoderen, men kan den det hvis det ikke er den sidde hvor ægget er løsning?

17. marts 2023 kl. 18:38

Hcg stigning siger ikke noget om barnet fejler noget og dermed ikke er levedygtigt, så ja det er muligt med tab selvom tallene stiger som de skal desværre. Det lyder dog mest bare som ligament smerter, som kan være ret voldsomme og som er helt normale. Hvis du er virkelig nervøs for smerterne kan du ringe til lægen imorgen, som oftest gør de dog ikke så meget når der ikke er blødning. Og nej det er ikke særlig sandsynligt at du mærker smerter i venstre side når din æl var i højre. Tallene stiger som regel heller ikke som de skal hvis det sidder udenfor livmoderen 🌸

17. marts 2023 kl. 22:23

Status. Jeg begyndte at bløde og havde de der voldsomme smerter, vagtlægen sendte mig til sygehuset og de tjekkede mig og så heldigvis en graviditet i livmoderen med et lille hjerte der bankede 🤞🏼

18. marts 2023 kl. 07:17

Så har det nok været ligamentsmerter og sarte slimhinder som er årsagen til blødningen ❤️ jeg har også meget ondt i denne graviditet også til det punkt hvor jeg faktisk var bange for at den sad udenfor livmoderen og jeg blødte også 😅

18. marts 2023 kl. 12:58

Ej hvor godt du så hjerteblink så tidligt! Sådan. Var det dig selv der gerne ville have taget to blodprøver for at se stigningen? Og hvor langt var du henne der?

18. marts 2023 kl. 15:18

Tak for opmuntringen alle sammen❤️ De kunne ikke give et klart svar, så vi håber på det bedste🤞🏼

Jeg har mistet 3 gange så vi er i et forløb på Hvidovre sygehus som følger os i hele den første halvdel af graviditeten ❤️

18. marts 2023 kl. 17:17

Ville bare sige at jeg også oplevede smerter/jag i venstre side i de helt tidlige uger – og jeg er 18 uger henne med en sund og rask dreng 💙 Krydser fingre for alt er som det skal være med din lille spire 🤞🏼

18. marts 2023 kl. 17:26

Tusind tak! Håber den er her denne gang 🤞🏼❤️

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.