Close
Log Ind Opret Bruger

4+3 hcg på 31.

Tagget: 

• 10 august 2022, 11:18

@frusl kan jeg godt forstå med dine tidligere tab og dit stofskifte, håber virkelig for dig at i får lov at beholde denne gang 🤞🙏 hvor langt er du og skal du scannes igen eller? ☺️

10. august 2022 kl. 11:20

Er 6+4 og har ikke umiddelbart tid til en ny scanning. Det hjælper så heller ikke, at min kvalme pludselig ikke er så slem som den har været det meste af dagen 😅

10. august 2022 kl. 11:38

Nej okay, ville du kunne få en ny scanning hvis du snakker med lægen? ☺️

Nej det er ikke så sjovt når symptomerne flukturere, det er forvirrende.

Jeg har ikke rigtig nogle symptomer, er træt og skal tisse en del ellers ikke noget 🤷‍♀️ jeg holder dog fast i at jeg stadig kan teste positiv selvom den er svag og at jeg ikke bløder 🙏

10. august 2022 kl. 11:40

Det kunne jeg nok, men har lige nu ikke nok til at de ville henvise mig tror jeg.

Det er så frustrerende.

Mine symptomer kom altså også først rigtigt for en uges tid siden 😊 og så tog de fat de sidste 4 dage. Krydser rigtig meget fingre for dig 🤞❤️

10. august 2022 kl. 11:46

Nej kan godt være du har ret, har dem der scannet dig afsluttet dig?

Kunne godt leve med at gå udenom kvalmen denne gang 😅 krydser virkelig også fingre for dig 🤞😁

10. august 2022 kl. 11:48

Det var bare sygehuset, og ikke som sådan et forløb, men mere fordi jeg har den historik jeg har. Er sikker på alt er fint, frygten sidder der bare så meget 😕

10. august 2022 kl. 13:15

Ja okay.

Ja frygten er ikke sjov, har også bare lyst til at tage test hele tiden, men det får jeg bare ikke noget rigtigt svar ud af 🙈

12. august 2022 kl. 19:01

Resultatet af anden blodprøve idag blev 12, så endnu en bio 😞 jeg snakker med lægen mandag om at få taget prøver for at se om der måske er noget hormonelt.

12. august 2022 kl. 20:43

Min datter der er 14 mdr. her d 17 var hcg 37 ved første måling 4+0. Vi vidste ikke hvor langt jeg var, for havde ikke blødt efter graviditeten med den store endnu. Så min læge dømte den nærmest ude, men den steg jo hurtigt og idag er hun altså sprøllevende og dejlig 🥰

12. august 2022 kl. 20:47

Dejligt at hører! Mit er 43 idag her ca 4+0 er noget bekymret

12. august 2022 kl. 20:50

Øv øv øv! Havde sådan heppet på dig🙏🏼 Sender dig en masse tanker🌺

13. august 2022 kl. 05:25

Kan ikke huske om du havde fået dit stofskifte tjekket? ❤️

Og endnu en gang er jeg fanme ked af at høre det. Havde virkelig heppet på dig ❤️

13. august 2022 kl. 07:51

@sandra93 tak, men det er ikke en succes historie her desværre 😔

@clementski
    tak 🙏

@frusl
    nej har ikke fået målt noget som helst endnu, men snakker med lægen mandag og beder om at få tjekket hormontal og stofskifte. Er der andet jeg bør få tjekket? 🙏😔

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.