Close
Log Ind Opret Bruger

4+2 og brunt blod

• 25 september 2024, 13:19

Hej

jeg vil i dag være 4+2 (hvis jeg er gravid). Min mens er 4 dage udeblevet og er altid meget præcis. Jeg har testet hver morgen de seneste dage, hvor jeg hver gang får en meget utydelig streg – som måske er en skyggestreg på valmed?
    i dag har jeg fået brunt/meget mørkt blod/udflåd. Jeg har ingen symptomer på hverken mens eller graviditet, men håber virkelig at jeg er gravid. Er der nogen der har prøver noget lignende og senere har testet positiv?

25. september 2024 kl. 15:47

Er du sikker på din ægløsning? Hvis du ikke kender den er du måske ikke gået over endnu, uanset hvor stabil din cyklus er kan du aldrig regne med det 😄

Da jeg blev gravid med min den ældste oplevede jeg det samme med brunt blod, jeg troede det var mens men jeg testede positivt 2 dage efter. Jeg var ikkr sikker på min æl den cyklus, men min æl havde rykket sig med 4 dage i den cyklus. Min cyklus er også meget stabil med 28 dage ☺️

Har du et billede af testen? Hvis du ser en streg og der intet sker over et par dage, så kan det også være en bio og det er derfor du bløder lidt 😊

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.