Close
Log Ind Opret Bruger

4+0 … men negativ

Tagget: ,

  • 24 maj 2021, 17:13

    Hejsa de damer 😀

    Jeg står i den situation, at jeg havde positiv æl test den 12 maj og har både en masse dage op til og efter haft sex.

    Jeg synes faktisk for en gangs skyld, at jeg har haft symptomer, såsom spændte bryster. Jeg har faktisk også prøvet noget helt nyt, jeg har fået svamp? jeg undskylder detaljerne. Det er over et halvt år siden, at jeg havde svamp og jeg gør såmænd ikke noget anderledes, men det kan jo også være en tilfældighed.

    Så har jeg været ret svimmel, hvilket jeg aldrig er, jeg tager mine vitaminer og gravitamin samt drikker nok vand.

    Jeg har pt super meget vandigt udflåd … det klistre også lidt (im sorry)

    Meeen min valmed test er negativ 🙁 ih altså, er der nogen som har prøvet lignende? Jeg ved jo håbet stadig er der, når min mens ikke er fremtruffet endnu, men det er jo svært at tro på :/

    Knus mig 😀

    4+0

    26. maj 2021 kl. 06:16

    Følger lige med… Står i nøjagtig samme situation som dig. Havde ægløsning den 13. maj og normalt er min cykluslængde mellem 26-28 dage. Nu skriver vi cyklusdag 30, skyggestreg på Valmed og ingen mens.

    Det har jeg alligvel aldrig prøvet før…

    27. juni 2021 kl. 12:19

    Jeg hopper med jer to! Jeg havde ÆL omkring d. 15., og virkelig haft smæk på alle symptomer – med undtagelse af en positiv test.. min cyklus varierer dog fra 28-31 dage, så hvor jeg muligvis er, er svært at sige..

    Bruger I andet end ÆL test til at holde øje med cyklus?

    27. juni 2021 kl. 12:20

    Har du testet med andre tests end valmed? Og er det strip eller stav? Jeg har forsøgt med valmed strip og de er meget, meget negative…

  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.