Close
Log Ind Opret Bruger

4 uger efter kejsersnit

• 9 juli 2021, 12:56

Hej alle 🙂 Jeg fødte for 4 uger siden en skøn dreng ved kejsersnit. Her 4 uger efter (i dag) er jeg begyndt at få murren i underlivet som om min menstruation er på vej. Min blødning efter fødslen er aftaget, og er nu mere brunligt som den bør være. Men er der andre der har oplevet murren i underlivet her 4 uger efter fødsel, uden andre ting som feber, mede blødning osv? 🙂

mvh

Sacha

15. juli 2021 kl. 09:27

Oh yes, den havde jeg også, da jeg fik min søn ved akut kejsersnit i 2019. Jeg tænker det skyldes, at der blev skubbet gevaldigt rundt på dine indre organer, mens du var gravid og med et omfattende kirurgisk indgreb oveni hatten skal din krop lige “finde sig selv” igen. Giver det mening? Måske du kan have gavn af at læse denne artikel fra momkind: “Maven efter kejsersnit – her er alt du skal vide”

16. juli 2021 kl. 17:17

“Rart” at vide, at andre også har prøver det samme – og jeg tænker selvfølgelig, at du har helt ret 😳 Et andet spørgsmål (meget klassisk sikkert). Jeg ligner en der er gravid i 6. måned her 5 uger efter fødsel. Mon det også er klassisk efter at have født ved kejsersnit? Jeg tænker på de mavemuskler der sidder hulter til bulter pt. Og mon overhovedet maven bliver mindre? 😅

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.