4. Advent giveaway: Økologisk slynngevugge fra Moonboon
Tagget: Adventskalender
-
27. december 2021 kl. 19:12
TILYKKE @lillelivkomnu 😍 du er den meget heldige vinder af en MOONBOON slyngevugge i vores Adventskalender.
Send os en mail på [email protected] så vi kan sende dig en fantastisk slyngevugge.
Godt nytår til jer alle ❤️
4. januar 2022 kl. 21:17Hej Julie, Jeg har nu sendt 3 mails til dig, uden svar? Håber at høre fra dig, så jeg ved du har hvad du skal bruge for at afsende præmien ☺️🌟 Vil ikke risikere at det pludselig er “for sent” jo 😅 Mange tak og rigtig god aften.
hun har heller ikke trukket en vinder af 3 advent 🤷🏼♀️ Synes det er dårlig stil..
5. januar 2022 kl. 11:16Hej piger
Vinderen af 3 advent er fundet og hun er fundet på vores instagram.
Vores konkurrencer løb også på instagram. Kig nærmere på @min-mave.dk. Vinderen af 3 advent er kontaktet og har modtaget sit gavekort.
4 advent er kontaktet PRIVAT på mail, da vi ikke har fået nogen kontaktoplysninger endnu. Det er en nonprofit adventskalender konkurrence, som kun er sat i værk for at give vores brugere tilbage.
Så snyd står ikke øverst på vores liste 😉
Kærlig hilsen
Julie
Min-Mave.dk5. januar 2022 kl. 11:31Hej Julie,
Jeg er altså ikke blevet kontaktet? 🤔
Jeg har sendt 3 mails til [email protected]? Og har heller ikke et svar liggende i spam/reklame? 🙃☺️
5. januar 2022 kl. 11:38Julie har netop sendt mig en mail privat så det lader bare til at mailen “[email protected]” ikke virker. 😊
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
-
Gaveideer til børnedåb
Skal du til barnedåb? Se vores ønskeliste med de bedste gaveideer til barnedåb.Kirke barnedåb mindekasse
299,00 kr.Moulin Roty gyngehest
1399,00 kr.Dyr fra Green Rubber Toys
499,95 kr.Gamcha Uro
329,95 kr.-
Graviditetsmails
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten Debatter
- At miste
- Baby (0-12 mån)
- Babysitting
- Børn (1+ år)
- De kreative forældre
- Debatter opdelt efter landsdele
- Familie
- Fertilitetsbehandling
- Forældregrupper
- Fødslen
- Generelle debatter
- Gravid
- Iværksætternes klub
- Køb og salg
- Lukkede grupper – Blandet
- MM taberklubben
- Om Min-mave
- Ønsker graviditet
- Terminsgrupper
- Vi har BRUG for rene linjer!
-
Tilmeld dig nyhedsbrevet
Ja tak, tilmeld mig Min-Mave.dks ugentlige Nyhedsbrev.
Jeg tilmelder mig også Blognyhedsbrevet samt Særnyhedsbrev, der begge udsendes i ny og næ. Nyhedsbrevet omhandler bl.a. graviditet, familieliv, relevante og nye artikler, samfundsdebatter og konkurrencer. Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.
- Der er ingen kommende begivenheder.