Close
Log Ind Opret Bruger

4. Advent giveaway: Økologisk slynngevugge fra Moonboon

  • 21 december 2021, 17:17

    Vi venter vores første næste år og denne vil være en rigtig god start på alt det vi skal ud og have anskaffet os!

    27. december 2021 kl. 09:17

    Hvem vandt? 😍🤰🏼

    27. december 2021 kl. 19:12

    TILYKKE @lillelivkomnu 😍 du er den meget heldige vinder af en MOONBOON slyngevugge i vores Adventskalender.

    Send os en mail på [email protected] så vi kan sende dig en fantastisk slyngevugge.

    Godt nytår til jer alle ❤️

    28. december 2021 kl. 20:56

    Ej hvor vildt, det er jeg sindssygt glad for!! 🥳🌟

    Jeg har sendt en mail med mine oplysninger og håber at få en bekræftelse på denne ☺️

    Rigtig godt nytår 🌟🎊🎉

    4. januar 2022 kl. 19:54

    Hej Julie,

    Jeg har nu sendt 3 mails til dig, uden svar?
    Håber at høre fra dig, så jeg ved du har hvad du skal bruge for at afsende præmien ☺️🌟 Vil ikke risikere at det pludselig er “for sent” jo 😅

    Mange tak og rigtig god aften.

    4. januar 2022 kl. 21:17

    Hej Julie, Jeg har nu sendt 3 mails til dig, uden svar? Håber at høre fra dig, så jeg ved du har hvad du skal bruge for at afsende præmien ☺️🌟 Vil ikke risikere at det pludselig er “for sent” jo 😅 Mange tak og rigtig god aften.

    hun har heller ikke trukket en vinder af 3 advent 🤷🏼‍♀️ Synes det er dårlig stil..

    5. januar 2022 kl. 11:16

    Hej piger

    Vinderen af 3 advent er fundet og hun er fundet på vores instagram.

    Vores konkurrencer løb også på instagram. Kig nærmere på @min-mave.dk. Vinderen af 3 advent er kontaktet og har modtaget sit gavekort.

    4 advent er kontaktet PRIVAT på mail, da vi ikke har fået nogen kontaktoplysninger endnu. Det er en nonprofit adventskalender konkurrence, som kun er sat i værk for at give vores brugere tilbage.

    Så snyd står ikke øverst på vores liste 😉

    Kærlig hilsen
    Julie
    Min-Mave.dk

    5. januar 2022 kl. 11:31

    Hej Julie,

    Jeg er altså ikke blevet kontaktet? 🤔

    Jeg har sendt 3 mails til [email protected]? Og har heller ikke et svar liggende i spam/reklame? 🙃☺️

    5. januar 2022 kl. 11:38

    Julie har netop sendt mig en mail privat så det lader bare til at mailen “[email protected]” ikke virker. 😊

  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.