Close
Log Ind Opret Bruger

4. Advent giveaway: Økologisk slynngevugge fra Moonboon

• 19 december 2021, 18:40

Kære alle

Glædelig 4. Advent🎄🎁

Glædelig 4. søndag i advent.

Julen er ved at nå sin ende og det samme er vores julekalender. Vi har virkelig nydt at udlodde alle de fantastiske præmier til jer og vi håber I har nydt alle vores juleaktiviteter og juleopskrifter.

Nu er vi nået til årets hovedpræmie, som er en fantastisk slyngevugge fra MOONBOON.

4. Advents giveaway:

Økologisk slyngevugge fra MOONBOON

(Værdi 1.495 kr)

Mange babyer har svært ved at falde til ro, når de møder verden uden for mors trygge mave. Sanserne er pludselig i brug, og lydene og indtrykkene er mange. Derfor er en slyngevugge et fantastisk koncept, for både baby og forældre.

Moonboons økologiske slyngevugge er den eneste slyngevugge på markedet, med en madras i kapok. Kapok er et fantastisk materiale specielt til babyer. Det er økologisk, allergivenligt, antibakterielt og temperaturregulerende. Alt sammen vigtige elementer for en lille nyfødt, som endnu ikke kan regulere sin egen kropstemperatur.

Læs meget mere om slyngevuggen på Moonboons hjemmeside

Alt du skal gøre for at deltage i denne konkurrence er:

⭐️SKRIV her i kommentarfeltet hvorfor netop du skal vinde en skøn økologisk slyngevugge fra Moonboon.

Held og lykke! 🤞🎁

Vinderen findes d. 26 december.

Kærlig hilsen

Julie, Min-Mave.dk

19. december 2021 kl. 18:57

Er gravid med min første og det er en jungle at finde ud af hvad man skal sætte på indkøbslisten til lille bebs.

Så denne vugge ville da være en god start på de mange kommende indkøb ❤️

19. december 2021 kl. 19:05

Den ville jeg bare så gerne vinde til min Lea. I håb om hun gad begynde at sove bare lidt til middag 😅🤞🏻

19. december 2021 kl. 19:08

Hvor skal jeg dog starte. Ved vores første gik der næsten 4 måneder før vi overhovedet sov, han vågnede konstant og var konstant svær at få til at falde til ro. Nu kommer der en ny her til sommer og det vil simpelthen være så fantastsik hvis vi kan undgå det samme. Derfor ønsker jeg så inderligt at vinde den så vi ikke står to år efter og stadig bøvler med søvn med den lille nye. Der til kommer det økonomiske afspekt, vi er en familie med meget små midler og alt vi anskaffet os er brugt, og så skal det være billigt, for ellers er det ikke muligt for os at komme til, har læst om den fine vugge men må erkende at den skal jeg spejde lagt efter hvis jeg skal få råd til sådan en sag. Så det vil være fantastisk at vinde. Jeg håber vi er heldige🤞🤞🤞

19. december 2021 kl. 19:09

Jeg er gravid med termin i april med min kæreste og mit første barn. Vi har ønsket os slyngevuggen fra Moonboon længe og som studerende ville det være en fantastisk præmie, da det er den slyngevugge, som jeg har læst bedst om.

Det ville ihvertfald også være totalt fedt at vinde her op til jul 😀

19. december 2021 kl. 19:17

Jeg har hørt SÅ meget godt om slyngevugger og vil super gerne have en til lillebror der kommer til verden til marts💙 den vil blive lillebrors “helle” og det tænker jeg er en god ide når man har et barn i forvejen

19. december 2021 kl. 19:21

Den vil jeg gerne vinde til lillesøster på tre uger så jeg kunne få lidt frie hænder til storesøster på knap to der savner at have mor for sig selv ❤️

19. december 2021 kl. 19:21

… fordi min ryg gør ondt af at hoppe på pilatesbold og min datter vågner 1-2 gange i timen 🤪

19. december 2021 kl. 19:23

Jeg er gravid med mit anden barn, endnu et ønskebarn. Jeg havde ingen slyngevugge til vores den første, men drømmer om at få det til vores nummer 2. Jeg er sikker på det vil give ro og mere overskud at baby kan ligge pg sove trygt og godt i vuggen, mens der er byggetid med vores store.

19. december 2021 kl. 19:25

Åh, jeg ønsker virkelig at vinde denne Moonboon slyngevugge🙏😍 Jeg er førstegangs gravid, med en lille pige, som kommer til verden i juni.🥰 Og vil gøre mit bedste for, at bebs får en rigtig god start på livet. Heriblandt ønsker jeg, at hun får en god kvalitetssøvn, som jeg tror, at Moonboon slyngevugge vil hjælpe meget med😊❤️

19. december 2021 kl. 19:26

Jeg ville elske at vinde den til min kommende baby fordi jeg synes de er fantastiske 😍🤞

19. december 2021 kl. 19:33

Jeg er gravid med mit 2. Barn og vores søn på to kan kun sove lur udenfor i barnevogn. Vi er nu i mellemtiden flyttet i lejlighed så sådan en slyngvugge ville passe perfekt til lillebror/lillesøster.

19. december 2021 kl. 19:45

Jeg har nok ikke som sådan en god grund, men da jeg er gravid med vores andet barn, så vil jeg såååå gerne prøve en slyngevugge denne gang. 😍

Vores første var og ER (!!!) et barn, som sover ret dårligt og jeg håber sådan at næste bliver noget andet 😅 måske en slyngevugge er det, som gør hele forskellen. 🤞🤞🤞

19. december 2021 kl. 19:45

Jeg ønsker at vinde slyngevuggen, så den kan “gå i arv” rundt blandt familiens babyer. Vi er efterhånden et par, der godt kunne bruge sådan en ❤️

19. december 2021 kl. 20:05

Er gravid med vores første barn og drømmer virkelig om at få denne slyngevugge 🤩

Den får simpelthen så meget ros og den vil være fantastisk som en del af “kittet”🤞🏼🌟

God juuul 🎄🤶🏻🎅🏼

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.