Close
Log Ind Opret Bruger

3+3: Svag blødning og svag streg

  • Avatar
    trr
    24 januar 2023, 13:45

    Hej piger,

    For dælen altså..

    Jeg fangede min ægløsning på cyklusdag 31. Det er kun min anden cyklus efter vores datters fødsel.

    I dag er jeg 3+3. Jeg havde lidt rødt på papiret, da jeg tørrede mig i morges – og der er kommet lidt mere i løbet af dagen.

    Men.. Så prøvede jeg at teste – og der kom en meget svag streg.

    I går var testen helt negativ.

    Kan der blot være tale om implantationsblødning?

    Nogen med erfaring herom?

    Avatar
    trr
    24. januar 2023 kl. 13:50

    Og lige et billede: 

    24. januar 2023 kl. 13:58

    Hvis du er 3+3 så vil jeg ikke sige det er implantationsblødning, det sker jo når ægget sættet sig fast. 😊

    Avatar
    trr
    24. januar 2023 kl. 14:09

    Tænker du, at det er menstruation, som kommer (umiddelbart) 4 dage for tidligt?

     

    Avatar
    trr
    24. januar 2023 kl. 17:20

    (Kedelig) opdatering: Blødningen er taget til, og jeg har fået ondt i maven – så det er min menstruation ☹️

    24. januar 2023 kl. 17:32

    @ttr – Jeg har haft nøjagtigt samme oplevelse i den her måned! Pletblødning – menstruation fire-fem dage før tid, og noget der ligner et svagt positivt resultat. Så irriterende.

    24. januar 2023 kl. 17:33
    Avatar
    trr
    24. januar 2023 kl. 21:36

    @endag1992 Ej, hvor er det bare mystisk!

    Jeg tog lige en test igen for en time siden – den er stadig svagt positiv. Og det er ikke en tidlig test.

    Jeg prøver at se i morgen, om blødningen er af- eller tiltagende. Og så kan jeg nok ikke lade være med at teste igen 😊🙃🙃

    24. januar 2023 kl. 22:33

    Ja det er mega mystisk! Min test (også en Alm test) så sådan ud:

    Jeg bløder desværre for meget til, at noget vil kunne holde sig fast (hvis noget har siddet der) 😅 Men håber på mirakler for dig 🤞🏻

    Avatar
    trr
    24. januar 2023 kl. 22:50

    Du er sød, er du 🥰🥰

    Jeg opdaterer lige i morgen 😊

    24. januar 2023 kl. 22:58

    Det lyder desværre som en bio hvis blødningen er blevet værre ❤️

    Avatar
    trr
    25. januar 2023 kl. 07:46

    Hej @endag1992 og @darling1 

    Det var desværre en bio.

    Blødningen har taget til, og testen er negativ her til morgen.

    Nu håber jeg bare, at det ikke tager 31 dage at få ægløsning igen.. 😊

    25. januar 2023 kl. 08:48

    Øv det er jeg ked af at høre ❤️❤️

    25. januar 2023 kl. 09:01

    Ked af at høre det ikke lykkes 😞

    jeg har selv prøvet det og besluttet mig for hverken at teste før tid og ikke med tidlig teste, alt for hårdt at gå i gennem

    Det med ikke at teste før tid har så været lidt svært for mig at regne på, da min mens har været helt håbløs og været fraværende af flere omgange, har selv en tanke om det er pga jeg tænkte så overdrevet meget på det og testet og testet og testet lidt mere, blev helt bims af det🙈

    opgav faktisk og så blev jeg gravid, den blev der så desværre ikke længere end midt uge 6

  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.