Close
Log Ind Opret Bruger

3+3, stadig håb?

Tagget: 

• 15 september 2021, 11:55

Stadig ingen mens her, så stadig med i gamet.. ej heller pletblødning der indikerer den er på vej.. har til gengæld noget murren og en mærkelig slags stikken nedadtil.. hmmm det er mærkeligt. Har ikke testet siden i går.
    Overvejer at teste i morgen tidlig. Men måske jeg bare skal vente til fredag 🙄

15. september 2021 kl. 12:27

Prøv at teste i morgen med en tidlig test.

Der er du også 3+6 ikke?

15. september 2021 kl. 12:37

Jo er 3+6 i morgen. Så jeg ville vel teste positiv der, hvis den var der.. ikke?

15. september 2021 kl. 15:42

Nogen kan teste positiv før tid, altså 3+6. Men jeg tænker ikke, du kan være sikker på, at du ikke er gravid, hvis den er negativ. 🙂 Så HVIS den er negativ i morgen, fat mod, det KAN altså ændre sig. Dermed ikke sagt, at den ikke er retvisende, men ja. Det kan forandre sig over nogle dage (eller du kan få mens). Jeg forsøger altid først at teste fra 4+0, da jeg alligevel vil have mindfucks omkring om det er en bio, hvis jeg fanger den før 4+0. 😉

15. september 2021 kl. 16:21

Altså med min søn fik jeg først en svag test 4+1 så mon ikke der stadig er håb selvom du tester negativt 3+6.

16. september 2021 kl. 06:58

Tog test her til morgen som var 100% negativ.. er 3+6, eller muligvis 3+5 (tror jeg har noteret forkert på sidste første mens dag)

tror jeg kaster håndklædet i ringen. Så må vi se om mens kommer i morgen/overmorgen, og hvis ikke, så tester jeg først nogle dage over tid 🙁

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.