Close
Log Ind Opret Bruger

3+3, stadig håb?

Tagget: 

• 13 september 2021, 14:31

Hej mm.

Jeg har i dag 3+3 testet negativt, og jeg vil høre, om der stadig er håb for en graviditet?
    Jeg har så ømme bryster, murren i underlivet, ømme brystvorter og en smule kvalme.

Jeg har virkelig selv troet, at den var der, da jeg normalt ikke oplever sådanne symptomer op til mens.
    Jeg ved godt, at 3+3 er tidligt at teste, men jeg synes, at så mange af jer har testet positivt ved samme tid.

Så er der nogle solstrålehistorier med negativ test 3+3, men stadig graviditet?

❤️

13. september 2021 kl. 18:01

Der er jo håb indtil du får din menstruation kan man sige 🤷🏽‍♀️

13. september 2021 kl. 18:45

Jeg testede negativ indtil 3+5 i min sidste graviditet. Først 4+0 fik jeg en svagt positiv test. Så der er bestemt håb endnu 🙂

13. september 2021 kl. 19:43

Ja, min var negativ 3+3 i denne graviditet, men to dage senere var den positiv testen.

13. september 2021 kl. 19:50

Jeg er selv også 3+3 i dag, og har taget en negativ test.. Det var så også midt på dagen. Dog havde jeg ikke tisset i 4 timer.. Og det var en alm graviditet test, ikke en tidlig – ved ikke om det har noget at sige.

Nu kan jeg ikke finde ud af om jeg skal tage en tidlig test i morgen når jeg står op, eller om jeg skal vente til dagen for forventet mens…

hvad gør du? <3

13. september 2021 kl. 19:50

Tak! Det er virkelig fedt at høre, at I har oplevet, at det kan ændre sig.
    Jeg har svært ved at tro det dog.

13. september 2021 kl. 19:54

Hejsa engis99.
    Jeg tog også en almindelig test, om eftermiddagen præcis som dig 😂

Jeg har bestilt nogle tidlig test som kommer i morgen tidlig, så jeg tænker at tage en tidlig test onsdag morgen hvor jeg er 3+5.
    Jeg håber lidt, at jeg kan lade være og så vente til fredag hvor jeg er 4+0.

13. september 2021 kl. 20:02

Godt at høre der findes en ligeså ufornuftig som mig 😉 jeg tror at jeg gemmer den ene tidlige test jeg har til på onsdag også. Forhåbentligt får jeg to streger!! Men vil sige jeg ikke tror ret meget på det længere 🙁

13. september 2021 kl. 20:14

Haha ja det gør der bestemt! Med min søn testede jeg først svagt positivt 4+1. Så jeg tror jeg sparer flere tests og venter til 4+0. Så kan det også være, at min mens når at komme og så sparer jeg endnu en test. 

Opdater mig når du tester!

13. september 2021 kl. 20:37

Jeg skal nok opdatere! Og du må endelig gøre det samme <3

13. september 2021 kl. 20:45

Det skal jeg nok! 🥰

14. september 2021 kl. 04:51

Dumt… Som det testmonster jeg er, tog jeg den tidlige test her til morgen.. Bragende negativ 🙁 ikke engang antydningen af en streg. Så tror det er game over…

Har dog stadig ikke den mindste smule pletblødning på trods af forventet mens om 2 dage, hvilket er ret usædvanligt for mig 🤷🏼‍♀️

14. september 2021 kl. 05:01

Du er kun 3+4 i dag jo! Og som flere skriver, så tester de ikke positivt før 3+5.
    Slå koldt vand i blodet og vent med at teste til torsdag hvor du er 3+6 i stedet.
    Jeg tror også, at løbet er kørt for mig, så jeg forstår godt, at du har det sådan.

14. september 2021 kl. 15:34

Engis99, min mens kom i dag, flere dage før tid 😞☹️
    Så der var desværre ikke håb for mig

14. september 2021 kl. 16:10

Øv hvor trælst! 🙁  Du må prøve igen næste måned!

Jeg har også haft murren i dag, så tænker næsten også min mens kommer i morgen 🙁

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.