3 postive ÆL-test på en måned
-
13. marts 2025 kl. 16:13
Hm ja der er jo ikke så meget at tage fejl af. Har du prøvet at tage en graviditetstest nu? Kender ikke lige de tests du bruger, men umiddelbart vil jeg tro at der har været forsøgt æl omkring dag 12, men fejlet og så har kroppen prøvet igen omkring dag 16 og det så evt er hcg testen slår ud på nu. Ellers ved jeg det ikke lige 🌸
13. marts 2025 kl. 16:23Tak for var Simse92!
Jeg tog en g-test for et par dage siden, der var klart negativ og en i dag efter den positive ægløsningstest, men den også var negativ – jeg prøver med med morgenurin i morgen. Har nul symptomer, så tænker umiddelbart ikke jeg er gravid, selv om det ville være dejligt.
Håber ikke jeg har pcos… men kan læse mig frem til, at man typisk har kortere cyklusser, hvor jeg har længere.
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
-
Graviditetsmails
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten Nyeste debatter
-
Tilmeld dig nyhedsbrevet
Ja tak, tilmeld mig Min-Mave.dks ugentlige Nyhedsbrev.
Jeg tilmelder mig også Blognyhedsbrevet samt Særnyhedsbrev, der begge udsendes i ny og næ. Nyhedsbrevet omhandler bl.a. graviditet, familieliv, relevante og nye artikler, samfundsdebatter og konkurrencer. Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.
- Der er ingen kommende begivenheder.