Close
Log Ind Opret Bruger

15 dage over tid

  • 30 juni 2022, 14:04

    Hej piger. Jeg laver lige en ny tråd kan ikke finde de andre 🤦🏽‍♀️

    NÅ! Jeg er idag 15 dage over tid. Mine tester er negative men har alle symptomer, næsten.
    jeg har kun testet meget svagt positiv for et par dage siden som lægen også så, men blodprøven var negativ for 5 dage siden. Jeg er godt klar over det kan være stress og mange andre ting, så som en bio osv – og det er slet ikke fordi jeg går og håber på noget.

    MEN. Jeg er stadig nysgerrig omkring hvornår i senest kunne teste positive på en tis test?😃

    hvor langt var i henne da i testede positiv, og havde i på fornemmelsen i var gravide?

    god dag ❤️

    30. juni 2022 kl. 14:10

    Ps. Jeg har aldrig prøvet at være bagud før. Min mens er ALTID regelmæssig 28 dage😃

    var kun 4 dage bagud sidst, og der jeg var gravid og testede positiv 4+3 mener jeg.

    30. juni 2022 kl. 14:12

    Jeg har testet positiv allerede 3+1, så det er jo meget forskelligt hvornår man kan teste positiv😊

    Så synes da du skal prøve at vente et par dage, og tage en ny test😊🤞

    30. juni 2022 kl. 14:17

    Skruk20:

    tak for svar 😃

    vildt! Har lige taget en test for 10 min siden og den var negativ. Jeg tænker, hvis jeg er 15 dage bagud og min blodprøve også er negativ så kan jeg vel ikke være gravid vel?
    burde jeg ikke allerede danne HCG tror du?

    min sidste mens var d. 17 maj 🤔❤️
    men kunne da være dejligt hvis jeg ventede en lille en derinde ☺️ Selvom jeg ikke tror på det længere. Har ikke rigtigt stresset over det, men da min mens var bagud 4 dage tænke jeg bare det var mærkeligt den ikke kom, selvom jeg kunne “mærke” den var på vej. Men der kom aldrig noget 😳 nu jeg så på 15 dage. Har virkelig aldrig prøvet det før, det vildt mærkeligt altså❤️

    30. juni 2022 kl. 14:18

    Jeg ville være 5+0 min. Hvis jeg er gravid, det da næsten muligt jeg kan være det så🫤 med mindre der findes mirakler 😄

     

    30. juni 2022 kl. 14:18

    Hvis blodprøven er negativ så tror jeg desværre ikke du skal regne med at du er gravid, da det måles hurtigere i blodet.

    Jo mere du stresser eller tænker over din mens er forsinket, jo mere kan din krop godt udskyde den.

    Det kan også være at du bare har sprunget en ægløsning over, det kan godt ske et par gange om året også selvom det ikke er noget du har oplevet før. 😊

    30. juni 2022 kl. 14:19

    Umuligt* skulle der stå. 😂

    30. juni 2022 kl. 14:20

    Darling1:

    jaa jeg tænker nok også den bare er forsinket . Første gang skal vel være den første 😳 håber bare snart på mens, er så træt af alle de bryst spændinger og kvalme ☹️

    30. juni 2022 kl. 14:25

    nogle som ellers har testet sent ? ☺️

    30. juni 2022 kl. 14:42

    Din blodprøve er negativ, du er ikke gravid uanset hvor mange gange du spørg. Det er meget normalt at cyklus kan lave kludder eller man springer en mens over, også selvom det ikke er sket før. Du er ikke 5+0, det ville give et positivt svar på blodprøven. Jeg ved godt det ikke er det svar du gerne vil have, men det er altså sådan det er.

    30. juni 2022 kl. 14:52

    Nu mener jeg heller ikke at jeg er gravid , jeg mener bare HVIS det var tilfældet ville jeg være 5+0 deromkring. Som jeg skrev længere oppe tror jeg også nærmere den bare er forsinket ? Og jo jeg har det helt fint med at høre eller læse det du skriver, og jeg er egenlig ret ligeglad om jeg så er gravid eller ej, selvom det self kunne være dejligt hvis det var tilfældet? Hvilket det ikke er her.
    jeg er egenlig stadig nysgerrig om nogle andre som har vist sig at være gravide , hvor sent de først kunne teste?
    så jeg forstår ikke lige din mærkelig besked, du får det hele til at lyde som om jeg inderligt ønsker det trods negativ blodprøve.
    hold da op.

    30. juni 2022 kl. 15:33

    Jeg tror ærligt du stresser din krop ved at tolke på hver en lille ting der sker. Gør dig selv den tjeneste at pak det væk for en stund 😊

    Du kan ikke gøre andet end at vente på mens kommer og hvis du er 15 dage over tid så er du nærmere 6+ da man altid er 2+0 ved æl uanset hvornår den falder.

    30. juni 2022 kl. 18:02

    Hvis du gentagende gange tester negativ og også på blodprøven OG er 15 dage over tid (det er så 6+1) så er du altså desværre ikke gravid 🙂 Ens cyklus kan sagtens fucke op selvom du ikke har prøvet det før.

    30. juni 2022 kl. 19:53

    Jeg har desværre ikke prøvet at teste sent, men kender en der ikke opdagede, at hun var gravid før uge 7.

    Hvis jeg var dig havde jeg bestilt en privat scanning, så er der i hvert fald ingen tivivl, og du kan få det be/afkræftet 🙂

    1. juli 2022 kl. 11:44

    Der er da ingen grund til en scanning når blodprøven er negativ.

    Det er meget normalt at gå over tid, mår man er i denne proces. Jeg hører ofte om det!

     

  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.