1. Inseminering
Tagget: inseminering
-
10 november 2023, 17:34
Hej alle.
Jeg blev insemineret for første gang for 14 dage siden, men har desværre lige fået menstruation..
Sædkvaliteten var på 10 mio. og min folikel var 18mm, så alt virkede til at være optimalt!
Hvor mange gange har I andre prøvet og vil I dele jeres tal på kvalitet og folikel?
Er det for tidligt at opgive håbet eller skal jeg bare slappe lidt af?
11. november 2023 kl. 09:42Hej @hundemor94 ☺️
Det er bestemt ikke for tidligt at opgive håbet. Desværre er jeg ikke selv et godt eksempel, men har en veninde, hvor det lykkedes 3. gang med IUI, så selvfølgelig lykkes det for nogen ☺️
Jeg var igennem 2 IUI’er med 30mill oprensede sædceller og også en folikkel på omkring de 18-20mm og 3. gang havde jeg 4 æg og blev ikke insemineret. Vi prøvede dog selv uden held og er nu i IVF-behandling.
Jeg genkender 100% følelsen af at alt var perfekt – gode æg, gode sædceller, man fejler ikke noget osv, og alligevel kommer den åndssvage menstruation. Det er jo bare ikke til st sige, hvorfor det alligevel ikke lykkes. Det jeg efterhånden har lært er at det kan både skyldes at folikklen er tom, at ægget måske bliver befrugtet men enten ikke sætter sig fast eller ikke deler sig rigtigt, at nogle kvinders immunforsvar bekæmper sædcellerne osv. Men husk at det jo også lykkes for mange med IUI ☺️11. november 2023 kl. 14:10Hej
jeg er blevet insemineret d.31/10 og så med 10 mio. Min follikel var 17.7mm to dage inden insemination. Jeg har testet ovitrellen ud, men stregen er aldrig forsvundet og de sidste par dage er stregen tilgengæld blevet kraftigere. Så jeg er nok gravid, vælger jeg at tro.
men jeg kender en der også blev insemineret og hun fik først en positiv test 16 dage efter inseminering. Så hun troede også, at løbet var kørt. Så der kan være håb endnu 🤞🏻
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
-
-
GraviditetsmailsFå Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten
Debatter
- At miste
- Baby (0-12 mån)
- Babysitting
- Børn (1+ år)
- De kreative forældre
- Debatter opdelt efter landsdele
- Familie
- Fertilitetsbehandling
- Forældregrupper
- Fødslen
- Generelle debatter
- Gravid
- Iværksætternes klub
- Køb og salg
- Lukkede grupper – Blandet
- MM taberklubben
- Om Min-mave
- Ønsker graviditet
- Terminsgrupper
- Vi har BRUG for rene linjer!
-
Tilmeld dig nyhedsbrevet
Ja tak, tilmeld mig Min-Mave.dks ugentlige Nyhedsbrev.
Jeg tilmelder mig også Blognyhedsbrevet samt Særnyhedsbrev, der begge udsendes i ny og næ. Nyhedsbrevet omhandler bl.a. graviditet, familieliv, relevante og nye artikler, samfundsdebatter og konkurrencer. Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.
- Der er ingen kommende begivenheder.