Close
Log Ind Opret Bruger

1. Advent Giveaway: Pakke fra Sundesutter 🎁

Tagget: 

  • 24 november 2022, 10:04

    Kære alle

    Glædelig 1. søndag i Advent 🎄🎁

    Idag udlodder vi:
    En pakke med sutter og andet godt til den helt lille fra Sundesutter
    Værdi 499 kr.

    Besvar spørgsmålet fra nyhedsbrevet 💓

    Vinderen findes den 4 december

    Kærlig hilsen
    Julie, Min-Mave.dk

     

    27. november 2022 kl. 19:18

    Jeg har ikke modtaget nyhedsbrevet selvom jeg har tilmeldt mig flere gange

    28. november 2022 kl. 08:07

    Tilbringe tid med familien ❤️

    28. november 2022 kl. 08:09

    Jeg glæder mig allermest til at se hvordan min dreng kommer til at reagere hele julen, når han åbner sine chokoladekalendere, når vi tjekker sokken hver dag, og juleaften når han ser træet og gaverne😄

    28. november 2022 kl. 08:12

    Jeg glæder mig allermest til kærestetid med min kæreste, inden vi bliver til 3 😍

    28. november 2022 kl. 08:20

    Tilbringe tiden med min mand og familie og hygge inden vores lille dreng kommer til verden 2023 💙

     

    Juletiden bringer også at bygge rede og gøre klar til ham 🥰

    Avatar
    sfk
    28. november 2022 kl. 08:32

    Julehygge med julelys og godter – og forhåbentligt også en tur i Tivoli, hvis den tunge krop kan holde til det 😄🤞

    28. november 2022 kl. 08:35

    Jeg glæder mig altid som et lille barn til jul. Jeg elsker alle vores traditioner hjemme hos min familie.

    I år bliver det sidste år med traditionerne som vi kender dem, inden det første barnebarn kommer til. Nu skal de gamle tilpasses og vi skal lave nye, så vores lille pige forhåbentlig kommer til at elske julen så meget som jeg gør.

    28. november 2022 kl. 08:37

    Jeg glæder mig allermest til, at der er chance for at jeg får lov til at møde min lille pige 🥹🌸❤️

    28. november 2022 kl. 08:45

    Glæder mig til at hele familien kommer på besøg – vi skal for første gang være værter juleaften 🙂

    28. november 2022 kl. 08:48

    Jul med min forlovede og hans lille nye nevø, mens vi venter på vores datter ❤️

    28. november 2022 kl. 08:48

    Jeg glæder mig til hygge med familien og gaver. Selv i en alder af 27, så glæder jeg mig stadig rigtig meget til gaver 😉

    28. november 2022 kl. 08:53

    Vores jul bliver meget anderledes i år da vi flytter hjem til min forældre på onsdag grundet renovering. Selvom det bliver skørt at bo 7 mennesker i en 3 værelses lejlighed samtidig med at jeg er højgravid glæder jeg mig vildt meget til at vi alle skal sidde sammen hver aften og se julekalender i fjernsynet

    Avatar
    cig
    28. november 2022 kl. 08:54

    Vores lille piges første jul og vores store piges jul, nu hvor hun er stor nok til faktisk at forstå hvad julen er og hvad den går ud på 😍🤩

    28. november 2022 kl. 08:58

    Jeg glæder mig allermest til at nyde tiden med min kæreste og familie og den helt særlige hyggelige julestemning, mens der er liv og glæde fra baby 🎄🥰❤️ denne jul bliver mere magisk end før 🥰🎄🎁👩‍🍼❤️

  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.