Close
Log Ind Opret Bruger

hormor indsprøjtninger

Anonym
    29 marts 2021, 07:51

må sige jeg er nervøs for at skulle stikke mig selv med en nål, er der nogen her der har tanker omkring det, skal forhåbentlig snart starte i ivf behandling.

29. marts 2021 kl. 10:22

Jeg var selv utrolig nervøs for at skulle stikke mig selv, da jeg virkelig ikke er vild med nåle🥴 

Min kæreste lagde syg, så jeg blev nødt til at gøre det selv, og var virkelig positivt overrasket over det! Det gjorde overhovedet ikke ondt! 👍🏽

det skal du nok klare!🤞🏽 Og held og lykke til jer🌸

29. marts 2021 kl. 12:37

Det er utroligt grænseoverskridende, at skulle stikke sig selv! Jeg gør det selv i låret hver 14. dag, med noget medicin jeg får. Alligevel kunne jeg ikke stikke mig selv i maveskindet med hormonerne. Jeg fik min kæreste til at gøre det, mens jeg kiggede væk. Nålen er så lille, at du faktisk ikke mærker det.

Anonym
    29. marts 2021 kl. 18:46

Hej med dig 

Tillykke med, at I skal i gang snart, så er I et skridt tættere på at få jeres drøm opfyldt 🤗

Min mand gjorde dét, de første mange gange, men fordi han ikke kunne have føling med, hvordan det føltes så blev det faktisk til sidst ubehageligt. Jeg synes det primært var hele den der psykiske ting omkring at skulle stikke sig selv og netop grunden til stikkeriet og så det faktum, at man skal gøre det på et bestemt tidspunkt. 

Du skal "bare" huske at danne en smiley-mund i løbet af de 10-14 dage du skal tage de hormoner. Så du ikke ender med at stikke samme sted to dage i træk – dét kan nemlig genere huden. Held og lykke 🍀

31. marts 2021 kl. 08:26

ja jeg synes det er meget grænse overskridende og jeg kan slet ikke lidt blod eller nåle, håber jeg kan få manden til at gøre det.

31. marts 2021 kl. 11:58

Jeg skal også snart starte. Jeg har hørt fra alle at nålen er meget tynd og det er meget nemmere end man regner med, så det holder jeg fast i 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk