Close
Log Ind Opret Bruger

drengenavn

• 25 marts 2015, 18:20

Hej hej ??

Jeg er næsten 12 uger henne, og allerede nu er det så hyggeligt at snakke navne. Pige navnet er vi helt sikre på, drengenavnet er vi dog noget mere i tvivl om. Vi kan godt lide dobbeltnavne og er helt tosset med både Sigge og Storm. Hvilke navne kan vi kæde dem sammen med? Kan vi kalde den lille guldklump for Sigge Storm- der er ingen andre som hedder det, men vi tror egentlig godt, at vi kan lide det. Vores efternavn vil også være med s.

Kom gerne med positive indspark ?? 

Mange kram 

25. marts 2015 kl. 18:54

Har ikke rigtig nogen inputs. Vil bare lige sige hvor er det nogen søde navne….

havde nok aldrig brugt de 2 sammen selv. Men syntes i skal vælge hvad i mærker føles rigtigt til jeres søn. Vi kæmper selv med at finde navn til lillemadrn herhjemme. Her er der 4 forskellige på listen, men vi kan ik blive enige.

25. marts 2015 kl. 19:01

Det er da også bare helt vildt svært. Vi har heldigvis lang tid endnu, men med en planlægger gen, der siger spar 2, kan vi godt lide at have styr på tingene 😉

Og tak – vi synes også selv de er så fine, men har svært ved at sætte dem sammen med andre og svært ved at vælge en af dem fra.. Hm. 

Hvilke navne har I på listen? 

25. marts 2015 kl. 19:06

Vi venter en dreng til august… Og har længe talt om navnene Storm og Oscar. 

Men har ikke besluttet os endnu.  

Indtil videre er storm nok øverst på vores liste. 

Sigge kan jeg personligt ikke lide. Og kan heller ikke lide sigge storm sat sammen. Men Storm alene er jeg vild med. 

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk