Close
Log Ind Opret Bruger

bløder meget kraftigt efter sex..

• 20 januar 2019, 10:08

Jeg er så ulykkelig lige nu..

Jeg har været igennem et følelsesmæssigt show., men jeg fik endelig bekræftet en graviditet. 

Min kæreste og jeg havde sex i går. Jeg begyndte og bløde meget lidt og læste, at det er der intet galt i.

Her til morges vågner jeg og bløder helt ekstremt. Som menstruationsagtigt, måske lidt kraftigere og så vsr der en klump i. Har haft lidt menstruationssmerter ikke kraftige smerter. Jeg ved jo næsten godt hvad klokken har slået. Jeg får ringet til lægen i morgen 😭

Det kan jo næsten kun være en spontan abort. Det er nok ikke sex der er grunden til det – eller har ihvertfald læst, at man sagtens må have sex. Det er bare noget af et tilfælde så… 

Ingen artikler handler om, at man kan bløde meget kraftigt efter sex,  ikke særlig beroligende. Ja jeg tænker rimelig negativt lige nu. øv øv 

20. januar 2019 kl. 10:17

Jeg kan godt forstå, at du er ulykkelig! Jeg håber, at min historie kan give dig lidt ro, og at din blødning viser sig at være helt ufarlig! 

I min første graviditet blødte jeg virkelig meget nærmest hver eneste gang vi havde sex! Det var sådan at det løb ned ad benene på mig, og både min kæreste og jeg var fuldstændig smurt ind i blod. Det var voldsomt drabeligt at se på! Jeg ringede 1813 første gang det skete, og kom ind til et tjek der heldigvis viste at jeg stadig var gravid, men bare havde ekstremt sarte slimhinder. Hvilket er normalt at have når man er gravid. Efterhånden vænnede  vi os til at der fulgte blod med, og det blev lettere at leve med efterhånden som jeg begyndte at mærke liv, fordi så fik jeg bekræftet hele tiden, at baby havde det fint. 

I denne graviditet, bløder jeg ikke efter sex på samme måde, men har tilgengæld blodnæse nærmest dagligt. 

Jeg håber, af du også bare har sarte slimhinder. Krydser fingre for dig ????

20. januar 2019 kl. 10:31

Årh tak for din historie. Det beroliger ihvertfald og giver lidt håb! Hvor mange timer/dage blødte du efter sex? Lige nu føler jeg også bare det løber ud af mig og har fyldt to bind bare her til morges. Det er helt frisk og rødt blod der kommer. 

Hvis der stadig er en lille baby, så tør jeg næsten ikke have sex mere. For det er virkelig voldsomt, hvor man høre med alle andre det er lidt pletblødning. Det gør altså en lidt nervøs ????

20. januar 2019 kl. 20:16

Jeg kan ikke huske hvor længe det blev ved faktisk ???? en dags tid måske. Hvor langt er du henne? Har du mulighed for at blive scannet og se, hvordan det ser ud derinde? Da jeg blev scannet efter blødningen, kiggede de efter om de kunne se på scanningen hvor det kom fra ????

Håber virkelig for dig at alt er fint!!

13. marts 2019 kl. 13:49

Louise97 skrev :

Jeg er så ulykkelig lige nu..

Jeg har været igennem et følelsesmæssigt show., men jeg fik endelig bekræftet en graviditet. 

Min kæreste og jeg havde sex i går. Jeg begyndte og bløde meget lidt og læste, at det er der intet galt i.

Her til morges vågner jeg og bløder helt ekstremt. Som menstruationsagtigt, måske lidt kraftigere og så vsr der en klump i. Har haft lidt menstruationssmerter ikke kraftige smerter. Jeg ved jo næsten godt hvad klokken har slået. Jeg får ringet til lægen i morgen ????

Det kan jo næsten kun være en spontan abort. Det er nok ikke sex der er grunden til det – eller har ihvertfald læst, at man sagtens må have sex. Det er bare noget af et tilfælde så… 

Ingen artikler handler om, at man kan bløde meget kraftigt efter sex,  ikke særlig beroligende. Ja jeg tænker rimelig negativt lige nu. øv øv 

Hej Louise.

Hvordan gik det med denne historie…??
    Var der liv i maven efterfølgende?

13. marts 2019 kl. 14:03

Hej. 

Desværre ikke ????

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.