Close
Log Ind Opret Bruger

Humørsvingninger

• 5 april 2007, 16:54

Ååhhh hvor jeg føler med dig…….har gået og krydset finger for og håbet på at det ville lykkes for dig hurtigt at blive gravid igen efter din MA.

Jeg ved ikk lige hvad jeg vil med mit indlæg…..andet end at sige, at jeg tit tænker på dig og håber lykken snart er med jer..

Håber du får en god påske…

Varmt knuss fra Cilina

Anonym
    5. april 2007 kl. 18:12

Jeg kender udmærket den fornemmelse op til og under menses… jeg kan være totalt depri. Det er bare ik til at holde ud. Men jeg prøver sige til mig selv hver gang, at det går over igen.. og det går over efter menses altid. Men det er trælst alligevel. Og klart når du har haft en MA og gerne vil være gravid igen, så er det sgu da deprimerende at få sin menses! Så der er da en reel grund til du synker i et hul..Kan udmærket forstå du føler som du gør. Var den ik planlagt din graviditet, siden du siger du havde affundet dig med ikke at skulle have børn??

Håber i hvertfald det lykkes Jer meget snart, og at dit humør blir bedre.

(kram) Knus herfra, Nynne

Anonym
    23. januar 2021 kl. 00:00

Hej 😊

Jeg fik lagt et æg op i tirsdags, det er første gang vi prøver det. De sidste par dage har jeg haft de vildeste humørsvingninger og jeg kan græde ud af det blå. Dette ligner mig slet ikke, jeg er normalt altid glad og jeg græder ca aldrig. Andre der har oplevet det? 

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk