Close
Log Ind Opret Bruger

Testtråd juli 2021

• 21 juli 2021, 21:08

Har du testet eller ik endnu?:)

ka være begge dele – den dejlige ventetid!

22. juli 2021 kl. 11:48

Har ikke testet endnu. Er bange for at ovitrellen stadig kan give falsk positiv. Den her ventetid er simpelthen skrækkelig 😅

22. juli 2021 kl. 18:09

Ja fik testet i dag 3+5, men ingen positiv test 😢

Jeg har haft præcis samme symptomer som sidste måned, hvor jeg fangede en bio.. Så jeg har stadig et lille håb endnu, men synes godt nok det er svært i dag.. har været ret følsom i dag kan jeg godt mærke 😣

Forsøger igen i morgen og håber at jeg er gravid og mens ikke kommer.. normalt har jeg en cyklus der hedder 28 spot on, men efter den spontane abort sidste måned, så er jeg i tvivl, for min app siger mens. i morgen, men burde jo først være lørdag (4+0)? 🤷🏼‍♀️

22. juli 2021 kl. 18:13

Forhaabentligsnartmor, niv i underlivet kan jo sagtens være livmoderen der giver sig når man er gravid, det har jeg altid haft som første symptom på graviditet 🤞🏻😊

22. juli 2021 kl. 18:45

Hvor er det spændende!!

Nu kommer der lidt et langt skriv med div. detaljer…. har lige brug for at dele det!

Min kæreste stresser lidt over mig, fordi jeg er så nervøs. Jeg har hele tiden haft en mavefornemmelse der siger at der er noget galt med min fertilitet. Pt. har jeg absolut intet på det; p-pillefri i over 2 år (dette er første cyklus vi prøver), regelmæssig cyklus på 29 dage (har max varieret 3 dage), mega positive ÆL-test + ÆL udflåd lige efter bogen.

Dog er der bare noget der nager…. Kender I det?? Så nu er jeg ekstra nervøs, fordi det er første gang vi har prøvet. Testede positiv på ÆL 14/7, vi har været meget aktive med samleje 11.-15. hver dag samt natten til d. 17. Vi burde have ramt den, men jeg forbereder mig på negativ og har allerede nu lyst til at bestille en lægetid med henblik på udredning af fertilitet.

22. juli 2021 kl. 18:47

Reign: hvordan tæller du? Er det fra ægløsning du tæller 2+0? Krydser for dig, at du får de to streger❤️

22. juli 2021 kl. 19:34

idad: Jeg er da helt sikker på at der intet er galt med din fertilitet, du skriver jo selv at det er første forsøg og en fin regelmæssig cyklus, så den følelse du har, er helt sikkert bare pga. stress ☺️

Jeg ved det er SÅ nemt at sige og stadig SÅ svært at undgå.. men jo mindre du bekymrer dig over om du er gravid, jo større chance er der for at kroppen får ro til at gøre det du ønsker den skal gøre ❤️

Jeg har selv svært ved at lægge tanken om graviditet fra mig, men det er vejen frem..

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men skulle den have noget at sige ift. din fertilitet?
    Jeg arbejder selv med føtalmedicinsk ultralydsskanning, så jeg har da en del erfaring med graviditeter ☺️

Alt held og lykke! Er sikker på at din krop nok skal finde vejen 🙏🏻

Ps. man tæller altid fra sidste mens. første dag, så det er den dato du skal kigge på 😉
    og tak for 🤞🏻❤️

22. juli 2021 kl. 19:46

Reign: hvor er du sød! Tak!

Jeg er 26 år gammel, så det er jo ikke galt. Jeg ville dog gerne være startet før, men uddannelse og bolig har stået i vejen for det. Det eneste der skulle have noget at sige, er familiehistorik. Ingen af min fars søstre har biologiske børn: den ene ved jeg er fordi, min faster har for meget af det mandlige kønshormon. Dette er umiddelbart ikke noget “issue” ved mig. Den anden ved jeg faktisk ikke, om det bevidst er fravalgt.

Igen tusind tak – jeg er lidt klar over at jeg bør “tage det roligt”, men som du selv siger… held og lykke med det🤪 Min veninde sagde dog, at efter 2 mdr med negative tests, så begyndte hun at være mere sådan “nå ja, det kommer nok” og vupti så var hun gravid. Så…

Spændende job! Men vel også svært til tider, tænker jeg? Især når man selv er i gang med at forsøge?

22. juli 2021 kl. 19:55

idad: Jeg ville også gerne have udd., job og bolig på plads før jeg var helt klar til at blive gravid, så forstår dig nu godt 😂

Jeg tænker også at det nok skal gå helt som det skal ^^ Ja det er typisk når man mindst venter det, men sådan er det jo med så meget 😝

Må indrømme at jeg synes det har været ret hårdt efter den spontane abort, men det var så tidligt, så jeg er egentlig okay, man må bare holde fast i at der var en grund til den ikke skulle fortsætte.. men ja at gå og skanne gravide hver dag er både fantastisk, men ja også nogle hårde ting vi skal overlevere til dem 😕

Men håber så meget på at den er der denne gang og går hele vejen 🤞🏻

Hvornår har du testdag? 😊

22. juli 2021 kl. 20:08

Reign: det gør det nu lidt lettere at der er ro på det, tænker at sådan en lille kopi kan tage en del tid😂

Jeg forstår! Man må virkelig forsøge at sige til sig selv, at det er naturen der “skåner” en for værre, er det led at sige? For det er vel fakta.. at de dårlige graviditeter går i sig selv. Puha ja.. der må også være nogle skrækkelige nyheder iblandt. Jeg nåede selv at følge min mor i sin seneste graviditet. Hun har fået sig en efternøler som 40-årig, i allerførste forsøg! Og helt ukompliceret. Men jeg husker tydeligt hvor nervøs selv jeg kunne blive inden div undersøgelser.

Jeg hepper!! Jeg skal teste omkring 27.-28. Jeg kører et fler-apps-system😂 Den ene app siger 27., den anden 28.

22. juli 2021 kl. 21:00

Wow så mange positive test i denne måned! Tillykke til alle 🙂 Jeg har testdag den 28/7. Har haft nogle ordentlige niv i underlivet i dag og er bekymret for om det mon er tegn på kommende menstruation.. øv

Jeg krydser fingre for at det er et godt tegn 🙂 Det er selvfølgelig ikke for at give dig falske forhåbninger – alle kvinder er forskellige i forhold til hvad de mærker, men jeg havde (har stadigvæk) niv/murren, som mere eller mindre startede en uge før jeg selv testede positiv (er 4+3 i dag) Jeg var faktisk så sikker på at det var mens at jeg købte nye bind 😉

Så niv i underlivet er ikke altid lig med mens 🙂 (det har jeg i hvert fald lært nu)

23. juli 2021 kl. 09:48

Reign – testet igen?

23. juli 2021 kl. 11:24

Hej med jer 😀

Efter 1,5 års forsøg har vi endelig fået en positiv test (både tidlig test, Alm. test og en clear blue) i uge 3+3, så håber den holder 😀

Er der nogle som har oprettet en fb termin gruppe for april 2022 ?

23. juli 2021 kl. 11:27

Mor til W: det var tidligt! Stort tillykke!🥰 Hvilke tests har du brugt?

23. juli 2021 kl. 11:38

Tillykke – jeg testede lige så tidligt og den er der stadig, så mon ikke 🙂

der er den her april gruppe https://www.facebook.com/groups/terminapril2022

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.