Close
Log Ind Opret Bruger

Testtråd juli 2021

• 10 juni 2021, 11:22

Hejsa!

Jeg vil gerne starte testtråden for juli.

Jeg havde en SA lørdag d. 5. juni, og har formegentligt ægløsning omkring 19. juni. Jeg skal derfor teste i starten af juli.

Hvad er din historie og hvornår skal du teste?

Ønsker jer alle en skøn juni (:

10. juni 2021 kl. 11:31

Jeg hopper med i juli! Havde en bio 3. Juni så forventer ÆL omkring d 17. Juni og testdag 1. Juli

4. cyklus med PB nr 2 🤞🏻

14. juni 2021 kl. 12:27

Jeg vil også gerne være med. Jeg er i første cyklus og håber at få barn nr. 2 (med ny mand).

Ifølge appen skal jeg have mens d. 2 juli, men efter p-pille stop kommer min cyklus nok til at være ustabil. Jeg har i øvrigt en ambition om ikke at teste før jeg er gået over tid, men lad os nu se om det holder 🙂

Er vi virkelig ikke flere herinde?

14. juni 2021 kl. 14:06

Det er også min ambition, men erfaring har vist mig at det ikke er min stærke side at vente med at teste 😉

14. juni 2021 kl. 15:54

Jeg er på, igen igen… tredje IUI forsøg, meget løst regner jeg med insemination den 24 juni og testdag den 8 juli.

Lidt æv at skulle gå og ønske tiden væk om sommeren, når man venter på testdag… 🙂

14. juni 2021 kl. 20:15

Jeg følger også med.

Vi afventer lige nu om projektet skal starte i juli eller august🤗

14. juni 2021 kl. 21:34

Jeg tog en graviditetstest tidligere i dag for at sikre at hcg’et er ude af kroppen fra min SA sidste lørdag. Den havde en nærmest usynlig streg (min mand kunne ikke engang se den). Jeg skal have taget blodprøve i morgen som follow up på sygehuset.

Her til aften havde jeg så en lille smule ÆL slim. Jeg tog derfor en ÆL-test, der er så positiv som den kan blive uden at være 100 procent positiv. Jeg vil gætte på den er helt positiv i morgen, selvom det kun er 9 dage siden aborten🤞 Vi hyggede os derfor hee til aften og så må vi se om vi er heldige at kroppen allerede er klar igen, eller om det er hcg’et der tricker ÆL testen.

15. juni 2021 kl. 15:26

Jeg vil også gerne med her. Jeg havde lidt håbet at det ville ske denne gang da vi ramte ægløsningen perfekt, men desværre var den der ikke denne gang. Så nu skal vi til 7 forsøg, og kan ikke lade være med at være lidt ked af at det tager længere tid denne gang end første gang. Vi prøver igen med ægløsningstest denne måned 🤞🏻Jeg har testsag omkring d.8 juli, alt efter hvornår ægløsningen kommer til at ligge.

21. juni 2021 kl. 13:53

Min menstruation er ved at være slut, så jeg skal også teste midt juli. Første cyklus hvor vi prøver at lave en lillesøster/bror🤞 Jeg er meget spændt på hvordan det kommer til at gå denne gang, det er jo alligevel et par år siden sidst. Jeg prøver at lade være med at teste før den dag jeg ellers burde få menstruation – det gav i hvert fald bedst mening sidste gang ☺️

21. juni 2021 kl. 15:52

Jeg vil også gerne være med her😊

Jeg har ægløsning idag faktisk, og skal dermed også teste om små 2 uger.

Jeg abortede i marts måned og det er 2. Cyklus vi prøver. Håber den er der🤞🏼

Det er mit 5. Barn og vores fælles 4. Og jeg har kun mistet denne en gang, så håber virkelig ikke det sker igen. Så skal vi ikke prøve mere.

24. juni 2021 kl. 11:13

Hej alle, er I lykkedes med en positiv ægløsningstest? Jeg havde meget ÆL-slim i går, men testede negativ i går. I dag er den næsten helt positiv, så regner med den er der i morgen.

Jeg har normalt ÆL-slim to dage før den positive test, så alt virker normalt indtil videre. Min spontane abort 5. juni har kun rykket min ÆL en lille uge, så hvis alt går vel kan jeg teste positiv allerede 5. juli.

Hvornår har I testdag?

24. juni 2021 kl. 11:47

Uhh det bliver spændende!

Jeg er i første cyklus og har testet for æl siden CD 13 hvor der slet ikke var nogen test streg. Fik en stigning ved CD 17 men stadig langt fra positiv. Derefter faldt den og blev nærmest usynlig igen, så nu er jeg stoppet med at teste.
    Måske har jeg slet ikke haft æl?
    Prøver lige at dele et billede af dem

Hvordan tager i testen? Hvad tid på dagen og hvor længe skal man holde sig inden testen? Synes der står lidt forskelligt på nettet

Jeg skulle have mens omkring 1/7, men det er meget usikkert her i første periode efter p-piller.  Tror først jeg tester hvis jeg går mere end 1 uge over tid

24. juni 2021 kl. 14:28

Vi forsøger igen igen. Har faktisk æl 2 gange denne måned så det må bringe held med sig. 🤞🏼🙏🏼
    Testdag omkring den 14/7 💗🤞🏼😬😍

26. juni 2021 kl. 08:50

Jeg kan kun se dit billede utydeligt, men det kan vel sagtens være ÆL er forsinket efter p-pille stop. Jeg håber den snart er der! 🙂 Det er lidt forskelligt hvornår jeg selv tester, men har også læst at det skal være efter kl 10 om formiddagen. Jeg ved ikke om der er hold i det, jeg har hvertfald godt kunne teste positiv om morgenen også 🙂

26. juni 2021 kl. 08:51

youandme; Hvordan kan du have æl to gange på en måned?Ægget kan vel per definition ikke løsne sig flere gange 😀

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.