Close
Log Ind Opret Bruger

Graviditet sidst i 30erne

• 11 april 2021, 13:10

Hejsa- opretter denne tråd til brug for os der er sidst i 30erne. Jeg er selv 38år og forsøger at blive gravid med 3. Barn. ( smed p-pillerne i starten af februar 2021)Tænker bla. At gruppen kan bruges til gode råd ift. kost mm. Der kan forbedre fertiliteten. Men også til andet relevant❤️

14. april 2021 kl. 11:38

Det lyder som en god ide. Jeg er selv 37 og vi forsøger med et 4. barn. Men jeg kan godt mærke, jeg føler det er lidt sværere denne gang pga alderen. Jeg har først fået fjernet spiralen i marts måned, så jeg ved endnu ikke om det bliver nemt eller svært, men tanker omkring alderen kan forhindre det i at lykkedes er der.

14. april 2021 kl. 19:41

Det er en god ide, jeg er 37 og prøver at blive gravid med første barn. Jeg fik fjernet min spiral først i februar.

Så jeg er meget spændt på hvor hurtigt det går. Og håber virkelig det lykkes.

15. april 2021 kl. 12:01

Jeg blir 39 her om nogle få dage.. jeg har i løbet af de sidste to år været gravid 4 gange… 2 “hovsa’er” og to planlagte, dog blev de to af graviditeterne til SA’er i henholdsvis uge 8 og 11… men her kan jeg kun sige at alderen absolut ikke har haft nogen indvirkning…

ved de to planlagte graviditeter har jeg taget bio Royal, hvilket jeg er overbevist på har hjulpet.. ved den første prøvede vi i 4 cyklusser, hvorefter jeg startede på pillerne, og blev gravid i 3 cyklus efter.

anden gang startede jeg op på pillerne så snart jeg var færdig med at bløde efter min SA, og blev gravid i 3 cyklus…

held og lykke til jer alle sammen.. håber i snart sidder med to flotte streger alle sammen 🤗

15. april 2021 kl. 17:55

Er jeg for ung? 33 somre 😅

18. april 2021 kl. 18:59

God ide med gruppe, vi besluttede i nov at forsøge os med barn nr. 4 blev gravid efter et par forsøg men aborterede hurtigt igen (det har jeg ellers aldrig prøvet før) forsøgte yderligere en cyklus men mistede lidt modet da der ikke skete noget. Nu giver vi det en chance til. Jeg er 39 og har haft meget let ved at blive gravid med vores 3 børn, det virker lidt sværere denne gang….

19. april 2021 kl. 07:29

nej da =)

19. april 2021 kl. 08:18

Jeg er med. Er godt nok 34, men har forsøgt siden start december at blive gravid og føler at det er MEGET svært, så har virkelig brug for et godt forum :-/

Har et barn i forvejen fra jeg var knapt 30 og der blev jeg gravid med det samme. Nærmest inden jeg var stoppet på minipiller. Denne gang har jeg ellers både taget kosttilskud (har undersøgt en del om det) og har købt et kursus i akkupressur. Jeg spiser sundt og passer på mig selv.
    Måske har det fyldt for meget, så nu prøver jeg at slappe mere af i det og hvis det sker så sker det.

19. april 2021 kl. 08:21

Siger de ikke, at det er ved 33 man før sværere ved at få børn? (Ikke at det sker for dig 😅) Klart, du skal da være med ☺️ altid godt med sparring fra flere.

19. april 2021 kl. 09:40

tror sgu jeg er gravis. Mine test er ganske utydelige- men forventer også først mens i mogen. Fatter ikke helt det her. <3

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk