Close
Log Ind Opret Bruger

Bragende positiv ÆLtest (4+3) tegn på graviditet?

Anonym
    23 februar 2021, 13:14

Hej med jer. 
    Er lige nu på CD 32 (normalt 27-31 dage i cyklus), og tog igår aftes en ÆL test da jeg havde nogen liggende og blev nyskerrig. Test stregen blev mørkerød nærmest allerede inden kontrol stregen kom frem. Har ikke yderligere tegn med på graviditet udover at jeg normalt aldrig har en cyklus på 32 dage (den kan self. Nå at komme endnu). Har ømme bryster og en smule mens lign. Smerter i underlivet, som jeg nogenlunde normalt har. 
    Tænker i ÆL testen kan være tegn på graviditet? Kom gerne med jeres egne erfarringer! 🙂

23. februar 2021 kl. 13:16

Det er der mange, der siger. Tænker at du skal tage en rigtig graviditetstest og få det bekræftet 😉

23. februar 2021 kl. 13:18

Det finder du kun ud af på én måde 🙂 Tag en G-test. Krydser fingre for dig. 

Anonym
    23. februar 2021 kl. 13:23

Har helt sikkert tænkt mig at teste, men har først mulighed for at teste sent i aften grundet arbejde. Så blev derfor nyskerrig for at høre andres erfarringer ☺️

23. februar 2021 kl. 17:53

Uh hvor spændende. Husk endelig at give besked 🙂

Anonym
    23. februar 2021 kl. 18:07

Den var der sørme😍

24. februar 2021 kl. 15:09

Tillykke! hvor langt ville du ca. være nu? 

Anonym
    24. februar 2021 kl. 15:25

Er ca. 4+3 og 1000 tak☺️

24. februar 2021 kl. 15:46

ih. så er vi lige langt. jeg er ca.4+5 i dag 🥰

Anonym
    24. februar 2021 kl. 15:48

Tillykke til dig også så🥳 Har du nogen symptomer? Jeg har nemlig ikke rigtig nogen, udover udebleven mens. En smule ømme bryster og en smule mens lign. Smerter. 

24. februar 2021 kl. 16:08

nej, heller ikke her. jeg har dog haft meget ondt i underlivet siden 2+6 hvor jeg utroligt nok testede positiv første gang 😳 de er kun blevet tydligere siden, nu er jeg stoppet med at teste. og så har jeg også en smule ømme bryster og selvfølgelig udeblevet mens. ellers ingenting her. har bestilt en tidlig scanning 17.3 jeg kan simpelthen ikke vente… tiden snegler sig afsted.

Anonym
    24. februar 2021 kl. 16:33

Det var godt nok tidligt du testede positiv🙌🏾  Burde man blive ved med at teste eller? Jeg testede kun igår, og har ikke testet siden. Ved ikke om jeg har tænkt mig at teste mere.. 
    Tiden indtil første scanning føles som sååå langt ude i fremtiden, kan virkelig godt følge dig. Jeg ender nok også med at få en tidlig scanning et sted. Man vil bare så gerne se hjerteblink🥰

24. februar 2021 kl. 16:57

Ja, synes også det virker utroligt 😳. men ved jeg ikke er længere henne, for tog en negativ test måneden inden såe. jeg har bestilt en scanning 17 marts. samme dag som jeg skal have lavet vandrejournal. der vil jeg være 7+5 ca. 

Anonym
    24. februar 2021 kl. 17:57

Åh der er også lang tid til😄🙌🏾

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk