Close
Log Ind Opret Bruger

Testgruppe december 2020

• 15 november 2020, 17:36

Hej allesammen 

Jeg ønsker 3 barn og er lige startet dette projekt, så har første testdag den 2 december . Hvad med jer andre ?! Held og lykke derude ! 

18. november 2020 kl. 22:57

Hvordan gik testen ?

19. november 2020 kl. 07:05

Spændendetid kom hid 😀

19. november 2020 kl. 07:16

Jeg regner med at jeg ikke bliver gravid her i november. Jeg er 3+2 og mærker overhovedet ikke noget anderledes. 

Så jeg regner med at have testdag den 23/12, og det er vores 10. cyklus. Vi forstår slet ikke at der ikke er sket noget endnu, for storesøster blev lavet i 4. cyklus. 

19. november 2020 kl. 10:36

Jeg har testdag omkring d. 10. december. Vi har en datter fra september 2017, og dette er den første (seriøse) cyklus med barn nr. 2 🙂 Jeg har brugt de sidste par måneder med at få "styr" på mit underliv efter pletblødninger, der startede i maj. Dog har jeg fået lavet celleskrab x 2 (i maj viste det let atypiske celler, her i oktober var det dog helt normale celler), er blevet scannet indvendigt x 2, og alt viser at jeg er sund og rask. Døjer desværre med noget sygdomsangst, så jeg er har været fuld af bekymringer. Men min krop er åbenbart bare begyndt at bløde i forbindelse med ægløsning i en alder af 29 år. Er der nogen, der ved, om det kommer til at have en betydning for befrugtningen? Jeg har tænkt, om det frigivede æg måske kunne blive skyllet med ud med blodet… Hmm. Vores datter blev lavet i første forsøg efter p-pillestop, så jeg er lidt spændt på hvor kort/lang tid, der går denne gang 🙂

19. november 2020 kl. 12:06

PINKLADY:

Det tager bare tid nogle gange :-/ Med min x tog nr. 2 seks måneder, og nr. 3 tog 14 måneder.. Dog med 2 SA oveni også i uge 6. 

Har I haft nogle SAér eller lignende i den tid? 

19. november 2020 kl. 19:27

Baby-4 skrev :

PINKLADY:

Det tager bare tid nogle gange :-/ Med min x tog nr. 2 seks måneder, og nr. 3 tog 14 måneder.. Dog med 2 SA oveni også i uge 6. 

Ja det ved jeg, det undrer mig bare.. 

Nej overhovedet ikke. Har aldrig fået en positiv test, og jeg har ellers meget regelmæssig cyklus på 27-28 dage med ægløsning på dag 14.

Men det må jo ske før eller siden. 

19. november 2020 kl. 21:32

pinkylady skrev :

Baby-4 skrev :

PINKLADY:

Nej overhovedet ikke. Har aldrig fået en positiv test, og jeg har ellers meget regelmæssig cyklus på 27-28 dage med ægløsning på dag 14.

Har du testet dig frem til det via. ÆL-test eller kan du mærke ÆL på andre måder? 

19. november 2020 kl. 21:44

Baby-4 skrev :

pinkylady skrev :

Baby-4 skrev :

PINKLADY:

Har du testet dig frem til det via. ÆL-test eller kan du mærke ÆL på andre måder? 

Jeg får altid positiv ÆL test på dag 13, og jeg har murren i maven på dag 12, 13 og 14. Vi sørger selvfølgelig for at være sammen der, men det hjælper alligevel ikke. 

19. november 2020 kl. 21:57

Testdag den 03. December tror jeg.
    Jeg synes jeg mærker æl smerter nu her. Manden er ikke hjemme men vi har sexet en del op til, så 🤞🏼 for det. 😆💜🌸

3.cyklus efter afbrudt graviditet grundet trisomi 13. 

20. november 2020 kl. 19:27

Hej allesammen 

Er denne ægløsningstest positiv ?

20. november 2020 kl. 22:04

Mor111 skrev :

Hej allesammen 

Er denne ægløsningstest positiv ?

Nej den er ikke helt posetiv endnu, men den er der snart prøv igen i morgen eftermiddag 🙂

21. november 2020 kl. 01:59

Da den lige lagde lidt længere så den sådan her ud . To det første billede allerede er minut efter den var taget. Så tror den er positiv 😀

22. november 2020 kl. 14:57

Snot forvirret ! Idag er min Cyklus idag 8 og første dag i min fertile periode, tænkte jeg ville tage en ÆL test bare for at være sikker, men den er da posetiv !! Plejer først at have ægløsning på dag 11-13 stykker med en cyklus på ca 25 dage 😬

22. november 2020 kl. 15:19

Tror det er forskelligt . Ud fra min cyklus på 32 dage , siger det alle steder jeg skal have ægløsning om en 3 dage , men testede positiv i fredags. 

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 301 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk