Close
Log Ind Opret Bruger

Lyve sig hjem fra børnehaven

Anonym
    11 september 2020, 12:15

Sagen er den at min datter på lidt over 4 år, har ikke villet i børnehave siden corona nedlukningen. Og kæmper med at få hende af sted næsten hver dag. Pædagogerne syntes ikke de mærker noget til det dernede. 

Det skal lige siges at alle de "kendte" pædagoger blev flyttet væk fra hendes stue under corona. Så der er kun nye og vikarer på stuen.

Nu er hun så blevet sendt hjem i dag, fordi hun har sagt at hun har ondt i halsen og så er hun blevet målt til 37.9 (mener først det kaldes feber ved 38?)

Da jeg henter hende løb hun glad ud i bilen og nærmest råbte at nu havde hun weekend. 

Da jeg så spørg lidt ind til det siger hun: "jeg er ikke syg, det var bare noget jeg sagde, fordi jeg ikke vil være i børnehaven!"

Hvad pokker stiller jeg op nu? Hun kan jo ikke bare lyve sig hjem i tide og utide? 

Pædagogerne kan selvfølgelig ikke gøre andet i denne tid end at reagere på det hun siger?

Har aldrig før taget hende i en løgn, så har ikke indtryk af at det er noget hun før har benyttet sig af. 

Hjælp.. 

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.