Close
Log Ind Opret Bruger

hjælp til fødsesldag

• 8 september 2009, 08:19

min dreng bliver 4 år denne måned (pyh hvor tiden flyver). for første gang skal han prøve at have bhv med hjem. personalet tager ikke med til fødselsdag så det skal være i weekenden. det bliver kun til drengene, selvom vi gerne ville have haft pigerne med. de er 30 på stuen så vi kan ikke huse dem alle i vores mini 3 værelses.

tanken er at det skal være en piratfest. vi spiser små piratpizzaer (stukket ud som dødningehoved) og frugtspyd, når de kommer. derefter går vi på skattejagt ude. skatten skal indeholde chokoladeguldmønter, pirattatoveringer og piratballoner.

senere skal vi have kage – forhåbelig også ude hvis vejret er til det.

jeg tænker, at det skal være et eftermiddagsarrangement 14-16.30 men er det for kort tid?

jeg har ingen erfaring med børnefødselsdag da ingen af drengene på hans stue har holdt fødselsdag den tid han har gået der. kan se pigernes arrangementer er noget længere, men jeg synes altså 2 1/2 time er nok når vi risikerer at være spærret inde i en lille lejlighed.

hvad er jeres erfaring kloge piger? har i andre forslag til skattekisteindhold eller lege?

og hvor finder jeg chokolademønter og pirattatoveringer i en fysisk butik i hovedstadområdet? jeg har fundet flere netbutikker, der har dem, men de har enten alt for høj fragt eller også skal man bestille flere hundrede mønter og jeg synes ikke de skal have mere end et par stykker, når der også er kage.

på forhånd tak

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk