Tvillinger = dobbelt spark
-
29 august 2009, 17:46
Indsendt af bruger på Min-mave
Jeg sidder i bilen sammen med min ældste søn Mathias på 5 år og vi er på vej op for at hente lillebror Lucas på 2½.Jeg blir lige pludselig lidt stram i hovedet da tvillingerne i maven mosler noget rundt og det faktisk gør nas.Mathias spørg: Mor hva er der – jeg svare det er bare babyerne som driller mor.Mathias: Jamen kan de ikke bare komme ud nu ?Jeg svare: nej de skal lige blive i maven i et par uger endnu.Mathias: Jamen så kan mig og Lucas da bare tage en hver i vores mave så driller de ikke dig mere mor..Efter sådan en bemærkning kan man da bare ikke lade være med at elske sine børn endnu højere hvis det da kan lade sig gøre.. Smelt..Viser 1 indlæg (af 1 i alt)- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
-
Graviditetsmails
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten Debatter
- At miste
- Baby (0-12 mån)
- Babysitting
- Børn (1+ år)
- De kreative forældre
- Debatter opdelt efter landsdele
- Familie
- Fertilitetsbehandling
- Forældregrupper
- Fødslen
- Generelle debatter
- Gravid
- Iværksætternes klub
- Køb og salg
- Lukkede grupper – Blandet
- MM taberklubben
- Om Min-mave
- Ønsker graviditet
- Terminsgrupper
- Vi har BRUG for rene linjer!
Nyeste blogindlæg
Bedste debatter
Tilmeld dig nyhedsbrevet
Ja tak, tilmeld mig Min-Mave.dks ugentlige Nyhedsbrev.
Jeg tilmelder mig også Blognyhedsbrevet samt Særnyhedsbrev, der begge udsendes i ny og næ. Nyhedsbrevet omhandler bl.a. graviditet, familieliv, relevante og nye artikler, samfundsdebatter og konkurrencer. Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.