Close
Log Ind Opret Bruger

Bør jeg være nervøs…omkring kost !!!

Anonym
    19 juni 2009, 08:10

Godmorgen

Jeg er lidt i vildrede, så håber, at i kan dele ud af jeres egne erfaringer

Sarah som nu hastigt nærmer sig de 19 mdr, spiser ikke mere end 2-3 tsk aftensmad….og det er så det

Jeg har forsøgt, at servere andet for hende, men hun nipper kun til det og skubber derefter tallerkenen væk – viser tydelig tegn på, at hun ikke vil ha mere at spise – at hun ikke er sulten  det vil damen ikke ha

Jeg har snakket med hendes DP mor om det og hun oplyser, at Sarah spiser rigtig godt om dagen hos hende. Når Sarah kommer hjem fra DP får hun et stykke frugt, da jeg gerne vil ha at hun også har appetit til sin aftensmad, men det er så her, at jeg bliver lidt " forbavset "……hun skal da ha noget aftensmad, tænker jeg…men nej  Det vil damen ikke…

Hun får ikke længere flasken til natten…..stoppede med det for et par dage siden. Hun vågner stadig 2-3 gange om natten og skal ha sut, men virker ikke sulten….

Min fornuft siger mig jo selvfølgelig, at hun selvfølgelig selv helt styrer sult og mæthed, men hvor lang tid mon det her vil stå på ??

Sarah mangler ikke noget…hun er ikke en stor pige, men er indenfor normalområdet med vægt og højde, så på den " konto " bør jeg jo ikke være " nervøs "??? 

Vi spiser aftensmad kl 17:30…ku jo selvfølgelig prøve at flytte tidspunktet ½ time frem ???

Andre som står i samme " dilemma " eller har gjort det ???  

Knus Irene…

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk