Close
Log Ind Opret Bruger

Min-Mave artikler om fertilitet, graviditet og børn Fora Børn (1+ år) Mit store barn (over 3 år) tisse problem med 6årig… liiidt langt! (samme som i min lille baby/mit lille barn)

tisse problem med 6årig… liiidt langt! (samme som i min lille baby/mit lille barn)

• 16 januar 2009, 11:09

hejsa

jeg har en snart 6 årig bonus datter der bor fast her hos mig og manden. Hun er i den sidste månedes tid begyndt at tisse i bukserne, hun siger det er fordi hun ikke kan nå på toilet, (og dem har vi ellers 3 af her i huset), og hun kommer ikke selv og siger det, når det er sket, hun enten beholder tøjet på så vi kan lugte det, eller værre hun gemmer det alle mulige steder..

Vi er lige flyttet, og hun har skiftet børnehave, samt der er en lillebror på vej (hun er allerede storesøster til en på snart 4 såå) ved ikke om det kan være en reaktion på de forandringer hun har haft, eller hvad der lige sker.

Har snakket med en læge om det, og han mener ikke det er blære betændelse, han mener vi skal begynde at give hende ble på (da hun tisser 3-5 gange i bukserne pr. dag) så hun iflg lægen bliver flov over det, og lærer at holde bleen tør, men den løsning ved jeg ikke om der er den rigtige?! hun skal jo starte i skole her til sommer, så vil gerne have hende ud af den vane inden!

Er der nogle her der har et godt råd? vi har forsøgt at snakke med hende, samt sender hende på wc. én gang i timen osv. men intet af det har hjulpet, når vi beder hedne gå ud at tisse, siger hun at hun ikke skal tisse lige nu, det er godt nok frustrerende!

Hjææælp!

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk