Close
Log Ind Opret Bruger

Mere end 3 kejsersnit?

• 13 oktober 2005, 07:48

Jeg sad lige og læste nogle indlæg på en anden hjemmeside, om det maximale antal af kejsersnit (max. 3), og tænkte, at min grav var velforvaret: Jeg har fået 1 kejsersnit, og vil kun have et barn mere på et tidspunkt.

Men men men mit kejsersnit var akut og havde ret uhyggelige komplikationer, så jeg blev foruden mit akutte kejsersnit skåret op yderligere 2 gange inden for 48 timer, altså i princippet 3 snit.

Er der nogen der ved om det er lidt anderledes når man bliver opereret så hurtigt efter hinanden, -jeg tænker på, man kan jo ikke nå at danne arvæv o.s.v. Eller jeg skal forberede mig på måske endnu en uhyggelig men anderledes omgang bøvl, når jeg vil have nr. 2. Eller skal jeg virkelig til at overveje, om det kan anbefales!!Det skal siges, at ifølge lægerne tør de ikke andet end tage nr. 2 ved planlagt ks, og rent psykisk tror jeg også det er bedst for mit og min families velbefindende.

Knus Rikke, der slet ikke planlægger en ny graviditet endnu, men vil være meget ked af, at Mads (020804) måske skulle være enebarn

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk