Close
Log Ind Opret Bruger

Er dette Ovitrellen?

• 2 maj 2021, 21:13

<p style=”text-align: left;”>Hej piger.
    så er jeg i gang med mit 2. iui-h forsøg. Jeg har 3 mislykkede graviditeter bag mig, og iui er blot for at bruge ventetiden på IVF.

</p>
    Jeg tog Ovitrelle for 11 dage siden (21/4) og ville i dag teste for at se om den var ude af systemet. Jeg har ikke noget at sammenligne med, da jeg sidste gang ikke krydstjekkede for hvornår den var ude af kroppen. Er der nogle her, som også 11 dage efter Ovitrelle har stået med en så positiv test? Jeg blev insemineret d. 22/4 og har testdag på torsdag.

Ventetiden er så træls, men jeg klarer den nok. Ville blot høre, om andre også har haft sådan en test?

Ok – ville så vedhæfte mit testbillede, men jeg kan ikke se hvordan jeg skal vedhæfte det? 🤔

3. maj 2021 kl. 16:17

Jeg har fået ovitrelle et par gange nu. Denne gang var den ude ved dag 9 allerede. Men sidste gang testede jeg den først ude dag 13, men de sidste 2 dage var den meget svag, men den var der.

Har du ikke testet den ud, kan det desværre stadig godt være ovitrellen.

3. maj 2021 kl. 17:37

<p style=”text-align: left;”>Jeg vidste ikke hvornår jeg skulle begynde at teste den ude. Jeg havde nok forventet en negativ test i går.
    Den er ret meget mere positiv i dag end i går. Den vil vel ikke blive mere positiv hvis det er Ovitrellen, vil den?</p>

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk