Close
Log Ind Opret Bruger

Baby plan test med svag streg

• 13 august 2019, 12:42

Jeg har lige testet meget svagt positivt med en baby plan test… 

Jeg har testet en gang før, og der var den bragende negativ. Nu kan jeg ane stregen – men meget svagt.

Jeg har læst at flere tests "snyder" lidt og jeg tør næsten ikke tro på resultatet. 

Så erfaringer med baby plan tests? Laver de altid den der ekstra streg? 

13. august 2019 kl. 13:06

Hvor langt er du henne? Jeg har aldrig oplevet babyplan lave "falske" streger. Så jeg tror den er god nok. Prøv igen om et par dage og se om den udvikler sig???? indtil da så vil jeg sige forsigtigt tillykke ????

13. august 2019 kl. 13:12

Jeg er kun 3+6 – så jeg hååååber virkelig at det udvikler sig til 2 smukke streger ???? 

13. august 2019 kl. 13:15

Er det en hs test? Dem der måler meget små mængder hcg? Det ligner nemlig en tidlig test fra babyplan og dem har jeg dårlige erfaringer med.

13. august 2019 kl. 13:38

Jeg har brugt de alm babyplan strimmelteste. Og de har aldrig vist noget falsk her. Testede positiv 3+1 med min søn og 3+2 med den i min mave nu. 

13. august 2019 kl. 13:44

Jeg ved ikke lige hvad en hs test er ????

Men der står ikke tidlig test på indpakning 

Anonym
    13. august 2019 kl. 14:16

jeg har kun gode erfaringer med babyplan, og det der ligner en positiv. Den burde blive tydeligere i morgen tidlig. 

Her er mine babyplansteste fra hvad jeg tror er ca. 3+3 og en udvikling hver dag 

13. august 2019 kl. 14:18

Det er en high sensitive test = tidlig test.. jeg har oplevet at de viste skyggestreger men det kan jo blot være mig der har oplevet det.. til gengæld har jeg kun gode erfaringer med de alm strimmelteste fra babyplan..

du skal dog være opmærksom på at en hs test måler fra 10 enheder/L hvor de alm teste først måler fra 25 enheder/L.. ergo kan en hs test opfange meget små mængder hcg hvilket både kan være godt og skidt..

jeg testede selv svagt positivt i 3+3, testen lignede din men min var en alm test og ikke en hs test.. jeg ville nok prøve en alm test om 2-3 dage ❤️

13. august 2019 kl. 14:38

Åhhh jeg har lige tjekket pakken, og det var sgu en tidlig test (jeg har bare nogle liggende der ikke er tidlig, og gik ud fra at de var ens alle sammen.). 

Av hvor jeg håber, at den er god nok. ????

Tør næsten ikke gå ud og tisse i frygt for tegn på mens nu ????.

13. august 2019 kl. 14:39

koefoed skrev :

jeg har kun gode erfaringer med babyplan, og det der ligner en positiv. Den burde blive tydeligere i morgen tidlig. 

Her er mine babyplansteste fra hvad jeg tror er ca. 3+3 og en udvikling hver dag 

Har du brugt tidlig test eller almindelige tests? ????

13. august 2019 kl. 15:11

Luaa skrev :

Åhhh jeg har lige tjekket pakken, og det var sgu en tidlig test (jeg har bare nogle liggende der ikke er tidlig, og gik ud fra at de var ens alle sammen.). 

alm test er hvid med lyserød skrift.. den kan sagtens være god nok, det eneste jeg tænker er at du er 3+6 dvd 1 dag fra uge 4 og at hs test er så svag.. synes du skal tage en alm test om nogle dage hvis ikke du får din menstruation.. ved du hvornår du havde æl?

13. august 2019 kl. 15:23

Jeg har kun kunne teste positiv med dem, den ene gang der var bid. Alle andre gange har den været bragende negativ. ????

Så her er der kun gode erfaringer! 

13. august 2019 kl. 15:26

Fru Y skrev :

Luaa skrev :

alm test er hvid med lyserød skrift.. den kan sagtens være god nok, det eneste jeg tænker er at du er 3+6 dvd 1 dag fra uge 4 og at hs test er så svag.. synes du skal tage en alm test om nogle dage hvis ikke du får din menstruation.. ved du hvornår du havde æl?

Jeg bruger clue til at tracke min mens/æl… Og det skulle have været omkring d. 31.

Men har ikke testet for æl. 

Og sidste cyklus var super mærkelig (mens en uge før og en lille pletblødning omkring ægløsning, hvilket jeg ikke plejer at have).

Jeg har til gengæld haft niven on/off i underlivet og ømme bryster de sidste 7 dage, stoppede igår og idag er der hverken det ene eller det andet – eller tegn på mens ????

13. august 2019 kl. 15:40

Luaa skrev :

Fru Y skrev :

Luaa skrev :

Jeg bruger clue til at tracke min mens/æl… Og det skulle have været omkring d. 31.

Og sidste cyklus var super mærkelig (mens en uge før og en lille pletblødning omkring ægløsning, hvilket jeg ikke plejer at have).

Jeg har til gengæld haft niven on/off i underlivet og ømme bryster de sidste 7 dage, stoppede igår og idag er der hverken det ene eller det andet – eller tegn på mens ????

Jeg brugte også Clue men den ramte aldrig min æl korrekt.. jeg brugte derfor altid æl tests.. du kan jo være kortere henne end du tror.. jeg håber din test udvikler sig men jeg ville stadig bruge de alm test og ikke hs test ????

13. august 2019 kl. 16:00

Fru Y skrev :

Luaa skrev :

Fru Y skrev :

Luaa skrev :

Jeg brugte også Clue men den ramte aldrig min æl korrekt.. jeg brugte derfor altid æl tests.. du kan jo være kortere henne end du tror.. jeg håber din test udvikler sig men jeg ville stadig bruge de alm test og ikke hs test ????

Jeg har kun de almindelige tests tilbage. Håber jeg kan vente 2 dage og så teste igen – men, det bliver svært, kan jeg mærke ????

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 33 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk