Close
Log Ind Opret Bruger

hvad skal jeg gøre? :-/

Anonym
    4 august 2013, 17:04

hej søde mennesker!

jeg ved ik hvad jeg skal gøre mig og min kæreste har arbejdet hårdt på at kunne blive gravid i lidt over 3 måneder nu! og jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det er normalt at sæden den løber ud af skeden efter sex om det måske kunne have noget at gøre med at jeg ikke er blevet gravid endnu(ved jeg så ikke om jeg er nu)?   jeg læste lidt om symptomer tidligere idag for jeg har haft meget kvalme de sidste par dage men jeg har næsten lige haft min mens havde jeg i 2 dage og efter var det pletblødning.. jeg er meget meget forvirret! har kvalme men det er ikke kun om morgenen det er også om aftenen og jeg er lidt undervægtig har ikke den store appetit men jeg har været MEGET sulten på det seneste og min mave har været oppustet, jeg tisser næsten hvert 5 minut! og ingen af tingene ligner mig så det bare den der føelse man ikke ved hvad der skal ske om jeg er gravid eller ej? håber i kan hjælpe mig!

4. august 2013 kl. 17:24

Mange af de tegn kan sagtens komme ved at du tænker så meget på baby – jeg har prøvet det tre gange nu. Man har alle symp, og man er næsten sikker på den er der, men så kommer mens.. Tag det stille og roligt og prøv at lade være og tænk for meget på det (jeg ved det er MEGA svært) – jeg og manden har selv holdt pause her i sommerened at prøve – og nu tror jeg den er der 🙂 venter på test dag. Så det hjælper tit hvis man bare nyder hinanden og har regelmæssig sex 🙂

Anonym
    4. august 2013 kl. 17:27

Hs90 skrev:

Mange af de tegn kan sagtens komme ved at du tænker så meget på baby – jeg har prøvet det tre gange nu. Man har alle symp, og man er næsten sikker på den er der, men så kommer mens.. Tag det stille og roligt og prøv at lade være og tænk for meget på det (jeg ved det er MEGA svært) – jeg og manden har selv holdt pause her i sommerened at prøve – og nu tror jeg den er der 🙂 venter på test dag. Så det hjælper tit hvis man bare nyder hinanden og har regelmæssig sex 🙂

ja det er meeeget svært at lade være med sådan hele tiden at tænke på det! for en måned siden kom min mens forsent og så troede jeg virkelig også på det der men jeg håber den her gang! 🙂

4. august 2013 kl. 17:29

tag en test, det er den eneste måde du kan finde ud af det…

4. august 2013 kl. 17:32

nogetheltandet skrev:

tag en test, det er den eneste måde du kan finde ud af det…

4. august 2013 kl. 17:38

Test hvis du ikke får din menstruation. Mht. sæden kan det vel ikke komme bag på dig, at der er noget der hedder tyngdekraften? 😉

Anonym
    4. august 2013 kl. 17:42

Kondivand skrev:

Test hvis du ikke får din menstruation. Mht. sæden kan det vel ikke komme bag på dig, at der er noget der hedder tyngdekraften? 😉

ja det ved jeg hvis min mens er forsinket så har jeg da tænkt mig at tage en test 🙂 så det er altså helt normalt? :s 

4. august 2013 kl. 17:45

Ja det er helt normalt 🙂 jeg var sikker på jeg var gravid hver måned de første 4 måneder og da jeg endelig var gravid i 5 cyklus havde jeg så travlt med at læse til eksamen at jeg først opdagede minmenstrution var udeblevet 6 dage efter den skulle være kommet – jeg tror virkelig at man skal forsøge (selv om det er svært) ikke at tænke for meget på det. Og så vil jeg lige tilføje at statistikken siger den kun er 60{b50557905857779cd47562c36ec7f5e1b6b27035002db8f3c7a1650a15954e42} der er gravide inden det første halve år og 80{b50557905857779cd47562c36ec7f5e1b6b27035002db8f3c7a1650a15954e42} inden for det første år så det kan altså tage lang tid. Jeg er sikker på nok skal blive gravid – lige pludselig sker det bare. Men prøv at se om du måske kan lade være med at tænke for meget over det 🙂 held og lykke 😉

Anonym
    4. august 2013 kl. 17:49

Mariao skrev:

Ja det er helt normalt 🙂 jeg var sikker på jeg var gravid hver måned de første 4 måneder og da jeg endelig var gravid i 5 cyklus havde jeg så travlt med at læse til eksamen at jeg først opdagede minmenstrution var udeblevet 6 dage efter den skulle være kommet – jeg tror virkelig at man skal forsøge (selv om det er svært) ikke at tænke for meget på det. Og så vil jeg lige tilføje at statistikken siger den kun er 60{b50557905857779cd47562c36ec7f5e1b6b27035002db8f3c7a1650a15954e42} der er gravide inden det første halve år og 80{b50557905857779cd47562c36ec7f5e1b6b27035002db8f3c7a1650a15954e42} inden for det første år så det kan altså tage lang tid. Jeg er sikker på nok skal blive gravid – lige pludselig sker det bare. Men prøv at se om du måske kan lade være med at tænke for meget over det 🙂 held og lykke 😉

mange tak! 🙂 og ja det har jeg vist også læst jeg kan bare ikke helt forstå hvorfor jeg ikke bare kan blive gravid med det samme hæhæ 🙂

4. august 2013 kl. 18:11

Det kunne jeg heller ikke 🙂 sådan er det når man ønsker noget så meget – men lige pludselig er den der 😉

Anonym
    4. august 2013 kl. 18:24

Mariao skrev:

Det kunne jeg heller ikke 🙂 sådan er det når man ønsker noget så meget – men lige pludselig er den der 😉

det håber jeg da 🙂

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk