Close
Log Ind Opret Bruger

Hallucinationer og graviditetstester

• 1 august 2013, 17:15

Hej piger.

Har lige brug for et ekstra sæt øjne. Jeg er gået et par dage over tid, hvis ÆL eller så der jeg tror den lå… Ømme dutter og hvad jeg bedst kan beskrive som ligamentsmerter… Jeg tog denne apotekertesten i går, midt dag og syns nogle ganger jeg kan se streg to, andre ganger kan jeg slet ikke… Min kæreste kan ikke se den, men min venninde kan måske godt:) Jeg skal virkelig, virkelig tæt på for at se den, men jeg kan ikke lade være at tænke jeg ser hvad jeg vil se:)

Hvad ser I?

1. august 2013 kl. 17:36

Altså jeg kan godt se noget – men synes du skal prøve med et andet mærke, for at være helt sikker.. 🙂

1. august 2013 kl. 17:37

Jeg synes godt jeg kan ane den. Prøv igen i morgen tidlig 🙂
    Men du skal være klar over at en test som har ligget længere end de minutter, som dér står man skal aflæse testen inden, kan blive falsk positiv. Så prøv igen i morgen – held og lykke 🙂

Anonym
    1. august 2013 kl. 17:49

Kan godt ane den prøv en ny om morgen så . Ellers tror jeg den er god nok.

Anonym
    1. august 2013 kl. 18:13

Jeg synes godt jeg kan se en streg;)

1. august 2013 kl. 18:18

Sjovt, jeg havde regnet med et hav af: puds brillerne:-) 🙂 🙂 🙂 den er taget over tid, den startet med en hvid streg, hvis i forstår og så smed jeg den ud og tænkte ikke mere over det. 20 m senere sneg jeg mig ind og kigget og så så den sådan ud. Jeg tør ikke håbe, så jeg venter et par dage, måske til i næste uge.. Men tak for i gad at kigge:-) 🙂

1. august 2013 kl. 18:27

Hej
    Ved hvilken mængde registrerer “din” test HCG-indholdet?
    (Har nemlig læst at apotekets teste ikke er de bedste?)

1. august 2013 kl. 18:31

Kan se 2 streger men om den ene er skyggestreg ved jeg ikke. Test igen i morgen tidlig:)

1. august 2013 kl. 18:33

Jeg kan godt se den:)

1. august 2013 kl. 18:50

Den gælder kun hvis den kom indenfor tid 🙂

Jeg kan ane en streg, men kan ikke se om det blot er en skyggestreg.

Tag en i morgen tidlig 🙂 

1. august 2013 kl. 19:05

Tror den måler 50 et eller andet…

1. august 2013 kl. 19:18

Jeg ser den også..
    Jeg testede selv i går og der var også en streg. Men tog så en om aftenen og der var den helt sikkert negativ og i dag ved lægen var den også negativ. Så går udfra det var en skyggestreg på den første. Har ellers også nøjagtig de samme symptomer som dig.. Men prøv igen i morgentidlig. Krydser fingre for dig.

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk