Close
Log Ind Opret Bruger

gode og dårlige g-test?

• 31 juli 2013, 21:38

Hej 🙂
    Jeg er også ny herinde, og vil egentlig gerne vide om der er så stor forskel på graviditetsteste?
    Jeg er gået 4 dage over tid og taget to test. Begge negative. Men har købt dem i løvbjerg…
    Kom gerne med jeres anbefalinger 🙂
    På forhånd tak

31. juli 2013 kl. 21:52

Du kan købe tests med high sensitive … De kan fortælle det lidt før de "normale test" 

Held og lykke 

1. august 2013 kl. 05:47

Valmed som føres i Dansk supermarked (føtex, netto m.m) har vundet bedst i test har jeg set et eller andet sted

1. august 2013 kl. 07:05

Mærkeligt, for syntes at have set at flere har skrevet på andre sider at Valmed ikke er så godt?

Men vidste så heller ikke at man kunne købe nogle der var ‘high sensitive’ 🙂

1. august 2013 kl. 07:15

Nå ja hvorfor ikke:) jeg bruger Valmed ( min søn og engel) begge “fundet” med det mærke… Vidste heller ikke noget om nogen med højere sensitivitet men betyder det ikke bare at man har større chance for at opdage bio’erne?

1. august 2013 kl. 07:16

De high sensitive måler ned til 10 miu, og de skulle kunne måle allerede 6 dage efter befrugtelsen nogen gange… Men når du er 4 dage over tid, så skulle alle teste kunne måle det, medmindre du producerer HCG meget langsomt.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk