Close
Log Ind Opret Bruger

Graviditetstest eller ej?

• 31 juli 2013, 16:39

Hej Alle,
    Ja, jeg er så også en af "de nye" herinde…

Har nogen af jer været "bange" for at tage en graviditetstest? Jeg sidder i situationen pt, at jeg gerne vil være gravid (og dermed naturligvis også min kæreste gennem 6 år). Jeg var det for et par måneder siden, hvor jeg desværre tror, jeg fik en spontan abort ca 1 uge efter jeg var gået over tid for min ellers normale menstrautionsdag – Og jeg havde set en meget svag nr. 2 streg på testen.

Sidst jeg fik min menstraution var den 24.06, så også denne gang er jeg nu gået over tid, men jeg kan ikke helt få mig selv taget sammen til at købe mig en test. Symptomer har jeg ikke mange af udover en meget irriterende "metal-smag" i munden det meste af dagen samt en smule kvalme (men ikke noget voldsomt).

Måske er det et dumt spørgsmål, men hvornår vil jeg kunne være 100 % sikker på at udfaldet på en graviditetstest vil være korrekt?

1. august 2013 kl. 09:19

Jeg tog mig endelig sammen til at teste i går og der var to streger !!!!!!!!!!!

1. august 2013 kl. 09:23

Stort tillykke

Anonym
    1. august 2013 kl. 09:48

Hvor dejligt stort tillykke

1. august 2013 kl. 10:42

Stort tillykke med de to streger. Håber den bliver der denne gang… Velkommen til i hvert fald.

1. august 2013 kl. 18:56

Tillykke, hvor dejligt for dig 😀 

1. august 2013 kl. 21:11

tillykke

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk