Close
Log Ind Opret Bruger

Nogen der har prøvet lignende??

• 30 juli 2013, 19:59

Hejsa piger

Lige et spørgsmål.. Min cyklus har været lidt uregelmæssig og har skiftevis været på 24 og 28 dage her på det sidste.. Denne måned er (hvis dette holder:-) på 24 dage. Det var i lørdags og det begyndte også som det plejede med lidt blodigt udflåd. Tog nu alligevel en test igår eftermiddags for at sikre mig at der nu ikke var noget. Tog testen men nåede kun lige at se på den hurtigt efter 1min da min søn havde slået sig:-).. Ville så smide den væk idag, og så til min overraskelse at der var kommet en streg. Tænkte at den nok bare havde ligget for længe, men tog alligevel en ny her til aften.. Et billede af de to tests ligger på min profil… Begge positive og testen fra idag lidt tydeligere end den fra igår..
    Syntes det er underligt og tænker om det kan være en biokemisk graviditet. Har været lykkelig gravid 2 gange før, og der har jeg overhovedet ikke haft tegn på mens.. Hmm.. Plejer at pletblødt i ca.4 dage og styrtbløder så i et par dage (godt med detaljer;-)… Er nu spændt på om min mens kommer i fuld gang eller om der er en endnu tydligere streg imorgen… Nogen der har prøvet noget lignende???

Anonym
    30. juli 2013 kl. 20:05

Jeg har slet ikke forstand på det, De ser meget positive ud dine tests, så måske er du en af dem der bløder lidt under graviditet. Hvis det er en bio, så tror jeg ikke at man ville have haft nok hcg i urinen, ihvertfald ikke til at den blev så positiv som din.

30. juli 2013 kl. 20:25

Kan det ikke være implantationsblødninger?

30. juli 2013 kl. 20:29

Mhm tror det ikke.. Har haft blodigt udflåd i 3 dage nu.. Ville være 3+6 idag.. Ellers er der bare mange æg der har sat sig fast…..;-).. (Og det håber vi ikke)

30. juli 2013 kl. 20:36

Haha, det kan være du har en hel flok dernede 😉

Krydser dog stadig fingre 🙂

30. juli 2013 kl. 20:39

2 ville jeg kunne acceptere.. Mennnn:-).. Og tak:-).. Kan se du snart skal hygge;-).. Have fun

30. juli 2013 kl. 20:46

Hehe, ja det skal jeg så ikke engang. Den ticker passer ingen steder 😉
    Er pt 4+3 hvis jeg er gravid, men har slet ikke nogle symptomer 🙁

30. juli 2013 kl. 20:48

Jeg havde heller ingen symptomer ved mine 2 første graviditeter. De kom først efter ca 6 uger..

30. juli 2013 kl. 21:04

De ser altså meget positive ud… 🙂
    Men lyder mærkeligt med blødningerne.. Jeg har dog hørt om piger der har blødt meget og haft blødninger hver måned under hele graviditeten.. Det er ikke umuligt og denne graviditet behøver jo ikke være præcis som evt. tidligere graviditeter 🙂

Lad os få en opdatering om nogle dage når du ved mere 🙂 Held og lykke 🙂

30. juli 2013 kl. 21:22

Tak:-)..
    Ja det er meget syret at stå med positive tests når man egentlig bare regner med at man har sin mens:-)..
    Har to dejlige unger i forvejen, og de to forløb har været meget ens.. Lad os håbe at lille-fisen her tager R…. på sin mor:-)… Nu må vi se imorgen an.. En test imorgen som viser en lidt tydligere streg, må være tegn på at der sker fremgang:-).. Jeg opdaterer:-)

30. juli 2013 kl. 21:23

Viborg1980 skrev:

Jeg havde heller ingen symptomer ved mine 2 første graviditeter. De kom først efter ca 6 uger..

Uh, det glæder mig at høre 🙂

31. juli 2013 kl. 05:38

Nå, ny test viser ikke en tydeligere streg end igår.. Så jeg må tålmodigt vente på om der kommer seriøs gang i den mens:-)

5. august 2013 kl. 19:50

Opdatering:-)..
    Har haft mere og mere tydelige tests siden tirsdag. Nu faktisk mørkere end teststregen:-).. Mine bryster er ømme og jeg er blevet en lille tude-moster.. Så mon ikke den er der på trods af de små blødninger:-)

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk