Close
Log Ind Opret Bruger

Jeg har brug for hjælp :-)

• 30 juli 2013, 16:21

Hej alle.
    Jeg går med et brændende ønske om at blive gravid og den sidste uges tid har jeg lidt af ømme bryster, kvalme og lidt “murren” i maven. Derudover har jeg været virkelig træt (Gudskelov jeg har ferie ;-))
    Jeg ved jo, at ens krop kan spille en et puds, hvis man virkelig ønsker at blive gravid, men jeg synes alligevel mine symptomer er meget voldsomme, hvis det “bare” er min psyke.
    Nå men, jeg skal altså have menstruation på lørdag, og jeg VED jo godt, at jeg egentlig burde vente med at teste, hvis min menstruation udebliver. Problemet er bare, at jeg er noget så nysgerrig og utålmodig, så jeg “kom altså til” at tage en test idag. Til min store skuffelse var den negativ 🙁 Mit spørgsmål er så bare; kan jeg godt være gravid alligevel?? Kan det være muligt at jeg kan “mærke” min graviditet, men ikke se den på testen endnu??? Er der nogen af jer der har prøvet det?
    Håber på nogle gode og betryggende svar 😉
    På forhånd tak.
    Kærligst, Mathilde

30. juli 2013 kl. 17:03

Ja der mulighed for at du ikke er langt nok henne til at kunne teste positiv 🙂

Men jeg havde også selv en del symptomer sidste månede, hvor mens kom som planlagt, så psyken er meget stærkere end man tror :S

Men krydser fingre for dig 😀 

30. juli 2013 kl. 17:16

VoresBaby2014 skrev:

Ja der mulighed for at du ikke er langt nok henne til at kunne teste positiv 🙂

Men jeg havde også selv en del symptomer sidste månede, hvor mens kom som planlagt, så psyken er meget stærkere end man tror :S

Men krydser fingre for dig 😀 

Mange tak for dit svar 🙂

Ja, psyken er SÅ streng… Øv hvis det “bare” er den der driller mig!

Hvornår har du testdag? 😀

Tak for krydsningen af fingre, håber det hjælper! 🙂

30. juli 2013 kl. 17:22

Jeg er gået 3 dage over tid og ingen posotiv test 🙁 øv! Har haft det ligesom dig, og håber når jeg tager næste test lørdag at så er den der 🙂 men udover kvalme har jeg også været meget svimmel om eftermiddagen og aftenen

30. juli 2013 kl. 17:25

ØV for dig!! Men jeg krydser alt hvad jeg har, for at den er der på lørdag 🙂
    Jeg har også været utrolig svimmel… Og mine bryster er simpelthen så ømme, og det plejer de virkelig ikke at være! Dog synes jeg ikke de er vokset.. Og kan heller ikke se tydelige blodårer, som jeg har læst mig til, at man ofte kan hvis man er gravid!
    Men Gud, hvor ville det dog bare være skønt!
    Bliver I også helt skøre af at tænke på det??

30. juli 2013 kl. 17:29

Ja, du kan sagtens være gravid selv om testen er negativ. Din krop har måske ikke dannet nok af det stof, testen bruger til at vise positiv. Jeg testede to og tre dage efter udebleven menses og der var de meget svagt positive, men her en uge efter er der ingen tvivl længere 😀

30. juli 2013 kl. 17:38

Jubii 🙂 STORT tillykke med det!
    Og tak for din besked – det beroligede mig lidt. Det kan jo være den er der 😉 Burde kunne teste d. 6. august.

30. juli 2013 kl. 17:43

Tak :-). Vent med at teste til den dag menses udebliver – man bliver så let skuffet og en graviditet kan gå i sig selv og ligne en almindelig menses, når det så er tid … Og som du selv siger, kan ens hoved gøre én helt rundtosset. 

30. juli 2013 kl. 17:53

Åh jeg har det præcis som dig, er mega mega træt og har ømme bryster. Er også vildt utålmodig, skal ha forventet mens her om 2 dage, og håber sådan den holder sig langt væk og jeg kan teste positiv. Men ja psyken kan virkelig drille, i min sidste cyklus var jeg overbevist om jeg var gravid men næ nej. Men med at teste, for du kan næsten være 100 på et negativt resultat nu om du er gravid eller ej. Krydrer fingre for os <3

30. juli 2013 kl. 17:55

* men vent med at teste skulle der stå 🙂

30. juli 2013 kl. 17:55

Ja, det er også det jeg tænker. Jeg skal have menstruation lørdag, og hvis ikke den kommer, må jeg vist ta’ en test igen og så HÅBER jeg bare på to streger. 🙂

30. juli 2013 kl. 17:58

Åh hvor spændende, mamarisen! 2 dage! Det er jo lige om lidt…. Jeg må vente lidt længere, desværre. Det der med tålmodigheden, har aldrig været min stærke side 😉 Men du gir da lige en melding på lørdag, ik’? 😉 Krydser både fingre og tæer for dig!

30. juli 2013 kl. 21:11

Vi glæder os til en opdatering fra dig 🙂

Jeg har det på præcis samme måde som dig, min psyke spiller mig altid et pus og jeg tror jeg er mega gravid hver eneste gang.. 🙂 og de sidste 2 cyklusser har den været negativ, men jeg håber lige meget hver gang.

Jeg kan teste den 10 august så håber som dig på positivt resultat 🙂

Krydser alt jeg har for dig!!

30. juli 2013 kl. 21:21

Hej…

Jeg har det ligesom dig. Konstant "murren" i maven. Lidt kvalme. Træt. Stik og jag i siderne.

og præcis som dig ønsker jeg virkelig at blive gravid, så er lidt irriteret over at jeg kan bilde mig selv ind at eg måske er gravid.

Har også taget en test, som selvfølgelig er negativ (endnu). Skal jo først teste den 12.8.

krydser fingre for dig (os)!

30. juli 2013 kl. 21:24

Kender det alt for godt!

Jeg har i mit hoved været mega gravid de sidste to cyklusser, men nej begge gange negative tests og mens kommet til tiden..

Denne gang kan jeg teste den 10 august og igen er jeg meget gravid i mit hoved og enormt utålmodig. Jeg har dog besluttet mig for ikke at teste før jeg er 4+1 (cyklus på 24 dage), da jeg bliver så enormt skuffet hver gang. Så jeg køber ingen tests da jeg ikke kan lade være med at teste hvis de ligger der (lidt ligesom Chokolade).

Krydser for dig og venter spændt på din opdatering 🙂

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 22 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk