Close
Log Ind Opret Bruger

1 dag over

• 29 juli 2013, 00:18

Hey det lyder helt tosset allerede at lave et oplæg men kan ik sove pga det.
    Min kæreste og jeg har prøvet ihærdig de sidste 3 mdr at blive gravid.
    Jeg smed pillerne i feb og har haft reglmæssigt mens og symptomer op til. Denne gang har jeg Intet. Og har denne gang ik troet på det ville ske. Men nu er jeg gået en dag over tid og har ingen symptomer på mens eller at være gravid. Har haft ferie så har ik været stresset eller udsat min krop for noget uvandt. Nogen der er i samme båd eller har prøvet det? Tester self imorgen tidlig igen.

29. juli 2013 kl. 00:26

Krydser naller for dig

29. juli 2013 kl. 00:35

Jeg blev gravid her i 4 cyklus efter p piller. Var sikker på den ikke var der da det er første måned uden symptomer overhovedet. Fik heller ikke ømme dutter efter æl som jeg plejede. Men den var go nok 🙂 pøj pøj.

29. juli 2013 kl. 12:06

Fik du testet til morgen :)?

Jeg har det lidt på samme måde. Hvis jeg er gravid, er jeg 4+2 i dag, men testede negativ i går. Men ikke skyggen af mens endnu.  

29. juli 2013 kl. 12:11

Ja den var negativ imorgen igen. Idag har jeg dog lidt symptomer på mens men det er dog ikke kommet. Men jeg tror ik på jeg bliver gravid før jeg smider smøgerne og det gør både kæresten og jeg d 1 august. 😀 så må vi se om det hjælper. Krydser fingre for dig.

29. juli 2013 kl. 15:56

Hejsa:-)..
    Vi har nu i 3mdr forsøgt os med en 3er.. Der sker ikke rigtig noget:-(.. Men det jeg ville sige er, at da jeg blev gravid med mine 2 første, havde jeg ingen symptomer overhovedet. Det kom først efter 5-6 uge.. Til gengæld har jeg masser af graviditetssymptomer når mit æg ikke er befrugtet:-).. Så lad os håbe din krop er på samme måde:-)

29. juli 2013 kl. 17:26

Ja lad os det med er jo begyndt at få symptomer på mens så tror det kommer istedet 🙁

29. juli 2013 kl. 17:50

Jeg er 4+3 i dag med negative test, men ingen tegn på mens :/ Så kender der godt, Krydser fingre for dig!

29. juli 2013 kl. 18:20

Uh krydser også fingre for dig.

29. juli 2013 kl. 18:35

Åhh man bliver så skuffet når mens kommer.. Man håber altid til det sidste at der dukker en positiv test op… Krydser virkelig fingre for at de symptomer på mens er symptomer på noget andet;-)

29. juli 2013 kl. 22:17

det at det er forsinket kan også komme af at du spekulerer.

Venter min mens d. 6-7 august og regner også med at det kommer, men det ville være dejligt med et forårsbarn.

29. juli 2013 kl. 22:30

Jeg har ik tænkt så meget på det denne måned. Derfor tror jeg ik det er det. Men tester igen imorgen.

30. juli 2013 kl. 11:30

Hvad sagde testen??

30. juli 2013 kl. 11:40

Jeg er også nysgerrig, hvad sagde testen :)?

30. juli 2013 kl. 12:39

Negativ igen… Men har stadig ingen mens kun kvalme.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 32 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk