Close
Log Ind Opret Bruger

Testdag -hvornår?

Anonym
    26 juli 2013, 07:14

Hvornår siger man at ens testdag er? Er det den dag man burde få menstruation? Eller først dagen efter den skulle være kommet? Min skal (ikke!) komme i dag og testede bragende negativt her til morgen 🙁 Så tænker at hvis den reelle testdag først er dagen efter mens skulle komme, har jeg stadig et lille håb….

26. juli 2013 kl. 08:04

Den dag du skulle have haft din mens…

nogle tester positiv senere en andre husk det;)

26. juli 2013 kl. 10:59

Som 240706 siger – det er den dag du skulle have din mens, men så længe den ikke er kommet så er der da håb 🙂

Kan være du er en af dem der først tester sent positiv, eller at du ikke er så langt henne som du tror 🙂

Held og lykke :

26. juli 2013 kl. 11:23

Jeg har testdag idag, men har dog ikke testet, fordi det føles som om min mens er på vej øv bøv 🙁 Held og lykke

Anonym
    26. juli 2013 kl. 16:19

Jeg er ret sikker på jeg er så langt som jeg tror. Har en app der holder styr på det for mig hehe 😉 og de sidste 3 gange er min mens kommet på præcis den dag som app’en siger eller dagen før… Er der godt nok nogen der tester positivt senere? Vidste jeg ikke. Jamen så er der jo et lille håb. Har det godt nok mærkeligt. Let feber og fuldstændig og helt aldeles udkørt. Er så træt jeg er helt svimmel. Men ved ikke om det er godt eller skidt 😛

Held og lykke til jer også 🙂

Anonym
    27. juli 2013 kl. 21:39

Stadig ingen mens her… Tester igen i morgen… Kryds fingre for mig 😀

30. juli 2013 kl. 20:10

Får vi en opdatering her? 🙂

Anonym
    30. juli 2013 kl. 20:36

Min mens kom desværre i går aftes. Øv! Tænker det måske er fordi p pillerne først er helt ude af min krop nu at det var forsinket og så underligt. Det kom og gik lidt før det rigtig kom… jeg stoppede med pillerne i slutningen af april

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk