Close
Log Ind Opret Bruger

hvornår kunne I senest teste positiv? :-)

• 30 marts 2021, 10:23

Hej MM

Sagen er den, at min menstruation er forsinket på femte dagen. Vi har været meget aktive omkring PB mildest talt :-). Min cyklus har været stabil i mange mdr. selv fra da jeg stoppede med p-piller i omkring ét år til jeg startede først med nuva-ring og derefter skiftede over til mini Pe fra Pfizer. Jeg smed mini Pe her for to mdr. siden, hvor min cyklus stadig har været stabil da min kæreste og jeg blev enige om og forøge familien :-). Men nu står jeg i den forvirrende situation at min mens. Har valgt og udeblive samt jeg har købt mig fattig på g-test for at se om det muligvis skyldes en graviditet… men den har været negativ hver evig eneste gang?!?. Jeg er ved og opgive håbet om en mulig graviditet. Jeg har ikke rigtigt skænket det nogen tanke omkring dette før nu her da den er udeblevet. Er der nogle af jer, som har stået i lignende situationer? På forhånd tak 🙂

Slettet bruger
    30. marts 2021 kl. 10:43

Din cyklus kan sagtens være forsinket. Jeg stoppede med p-sprøjte og min mens kom tilbage og var som den plejede at være. I min 3. Cyklus fik jeg ikke menstruation, den skulle være kommet den 14. Februar og jeg tænkte straks det måtte være fordi jeg var gravid. Jeg tog flere negative test helt ind til den 24. Februar hvor jeg så opgav og tænkte det nok bare var min cyklus som fuckede op. 
    Jeg tog tilfældigvis en positiv test den 6. Marts og det viser sig, at min ÆL er faldet senere end forventet 🙂 

Så det kan være håb for jer. Giv ikke op 🙂 🤞🏻

30. marts 2021 kl. 10:56

Ååårh, hvor er det fedt at hører det sagtens lkan lade sig gøre :-). Man bliver vitterligt sindssyg føler man af og vente på at enten viser testen positiv eller at ens menstruation kommer :-). Jeg må bare væbne mig med tålmodighed og se tiden an 😉 💪🏼

30. marts 2021 kl. 13:29

Jeg synes at det er for tidligt du bekymrer dig. Du er jo næsten lige stoppet på prævention. Kroppen skal lige finde sig selv. Min mens blev uregelmæssig efter p-pilke stop og var det indtil jeg blev gravid 15 måneder senere🙄

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk