Close
Log Ind Opret Bruger

Er alt håb ude?

• 29 marts 2021, 13:11

Hvad sagde lægen? 😊

29. marts 2021 kl. 17:41

Ikke nogen baby 

29. marts 2021 kl. 18:09

Øv 🙁 Håber det snart lykkedes og kæmpe kram til dig💜

29. marts 2021 kl. 18:35

Fafo skrev :

Øv 🙁 Håber det snart lykkedes og kæmpe kram til dig💜

Tusind tak! Håber jeg også – 5 år er lang tid at håbe og prøve broken heart

29. marts 2021 kl. 21:42

Det er jeg virkelig ked af at høre. Og ja 5 år er godt nok helt urimelig lang tid at skulle vente.m😞 Jeg håber, at den er der næste gang. Med den positive test må det jo næsten have været en bio, og så ved i da, at du kan nå så langt. Krydser fingre for jer🤞🏼

29. marts 2021 kl. 21:56

midlertidige-mig skrev :

Det er jeg virkelig ked af at høre. Og ja 5 år er godt nok helt urimelig lang tid at skulle vente.m😞 Jeg håber, at den er der næste gang. Med den positive test må det jo næsten have været en bio, og så ved i da, at du kan nå så langt. Krydser fingre for jer🤞🏼

Manden har dårlig sædkvalitet, så selv om det endte i en bio, ved vi nu at det kan lade sig gøre surprise

29. marts 2021 kl. 22:22

mathildent skrev :

midlertidige-mig skrev :

Manden har dårlig sædkvalitet, så selv om det endte i en bio, ved vi nu at det kan lade sig gøre surprise

Det er da i hvert fald også et håb som er værd at holde fast i 😊 håber at i snart er heldige igen

Slettet bruger
    29. marts 2021 kl. 22:59

Hvorfor går i ikke i fertilitetsbehandling? ☺

Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.