Close
Log Ind Opret Bruger

Er alt håb ude?

• 28 marts 2021, 10:17

Jeg har testet svagt positiv og derefter negativ, men har stadigvæk ikke fået min menstruation..

Er alt håb ude, eller er der stadig chance for, at jeg kan være gravid? Jeg har pletblødt i 4 dage, men det er stoppet igen. Snakkede med lægen i fredags og skulle ringe imorgen, hvis pletblødningen stoppede i løbet af weekenden, og den stoppede fredag aften.. 

Nogle der har oplevet det samme og stadigvæk var gravide, eller skal jeg bare stoppe med at håbe?

28. marts 2021 kl. 10:23

mathildent skrev :

Jeg har testet svagt positiv og derefter negativ, men har stadigvæk ikke fået min menstruation..

Er alt håb ude, eller er der stadig chance for, at jeg kan være gravid? Jeg har pletblødt i 4 dage, men det er stoppet igen. Snakkede med lægen i fredags og skulle ringe imorgen, hvis pletblødningen stoppede i løbet af weekenden, og den stoppede fredag aften.. 

Nogle der har oplevet det samme og stadigvæk var gravide, eller skal jeg bare stoppe med at håbe?

Hvis du før har testet men tester negativ nu, så tror jeg desværre, at du har fanget en bio. 😞 Det kan godt tage nogle dage før blødningen rigtig kommer i gang

28. marts 2021 kl. 10:23

mathildent skrev :

Hvis du før har testet men tester negativ nu, så tror jeg desværre, at du har fanget en bio. 😞 Det kan godt tage nogle dage før blødningen rigtig kommer i gang

28. marts 2021 kl. 10:37

Åh, øv altså! 🙁

28. marts 2021 kl. 10:37

Åh, øv altså! 🙁

28. marts 2021 kl. 13:36

Ikke nogle der har prøvet, at der stadigvæk var en baby i maven? 🙁

28. marts 2021 kl. 13:36

Ikke nogle der har prøvet, at der stadigvæk var en baby i maven? 🙁

28. marts 2021 kl. 13:57

Jeg ville prøve at teste igen. Hvis den stadig er negativ og du er mere end 4+1 så ville jeg ikke forvente noget, men heller ikke udelukke noget indtil mens er kommet. Jeg har dog ingen erfaringer med det.

Skriv gerne en opfølgning når du er blevet klogere🤞😊

28. marts 2021 kl. 13:57

Jeg ville prøve at teste igen. Hvis den stadig er negativ og du er mere end 4+1 så ville jeg ikke forvente noget, men heller ikke udelukke noget indtil mens er kommet. Jeg har dog ingen erfaringer med det.

Skriv gerne en opfølgning når du er blevet klogere🤞😊

28. marts 2021 kl. 14:17

Jeg har prøvet at bløde under min første graviditet med min søn, som nu er 1 år.

Jeg testede svagt positivt i nogle dage, begyndte så at bløde i 1-2 døgn med menstruationssmerter. Stregen på min test virkede også svagere den dag, dog ikke helt negativt. Men altså alt gik godt med ham. 

Jeg krydser fingre for dig 🤞

28. marts 2021 kl. 14:17

Jeg har prøvet at bløde under min første graviditet med min søn, som nu er 1 år.

Jeg testede svagt positivt i nogle dage, begyndte så at bløde i 1-2 døgn med menstruationssmerter. Stregen på min test virkede også svagere den dag, dog ikke helt negativt. Men altså alt gik godt med ham. 

Jeg krydser fingre for dig 🤞

28. marts 2021 kl. 14:29

Jeg ringer til lægen imorgen og så håber jeg på, at få taget en blodprøve med det samme. Men skal nok holde jer opdateret 🤞🏻🤞🏻

28. marts 2021 kl. 14:29

Jeg ringer til lægen imorgen og så håber jeg på, at få taget en blodprøve med det samme. Men skal nok holde jer opdateret 🤞🏻🤞🏻

29. marts 2021 kl. 00:02

Nu stikker det helt af kiss

Tog en test her til aften, og nu er den svag positiv igen.. Min
    Min krop ved vidst ikke helt hvad den vil 

29. marts 2021 kl. 12:25

jeg har selv oplevet flere bioer, og den ene af gangene havde jeg et hcg der svingede op og ned pga. retineret væv i livmoderen. Så min egen personlige erfaring med on/off netagive og positive tests er desværrre ikke god. Jeg håber, at du er mere heldig…

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 23 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.