Close
Log Ind Opret Bruger

TESTGRUPPE – april 2021

• 4 april 2021, 09:55

Jeg har i dag testet svag positiv! Ville så gerne uploade billede for en 2nd opinion men kan ikke helt finde ud af det:)

4. april 2021 kl. 18:39

Jeg fik min mens i dag, så ingen julebaby her 😌 jeg må smutte over i en maj gruppe, da jeg først vil have testdag igen der 🤞

held og lykke til jer andre, jeg håber for en julebaby til jer ❤️🤞

4. april 2021 kl. 19:28

Er den her ægløsningstest positiv? Det er første gang herhjemme vi forsøger os med dem😅

4. april 2021 kl. 21:29

taaak. Held og lykke i næste måned 🤞🏻

4. april 2021 kl. 21:50

Åhhh øv! Jeg afventer stadig mens,  men joiner i Maj gruppen så snart den kommer 🤞🏻

4. april 2021 kl. 21:53

Jeg er omkring 3+2 i dag og nu begynder utålmodigheden virkelig at melde sig.

Jeg føler, jeg har alle mulige symptomer som brystspændinger (jeg ammer i forvejen min søn på to, så det burde vel ikke engang ske, hvis jeg var gravid…), ligamentsmerter (det ville sgu være for tidligt) og kvalme (jeg har spist virkelig meget chokolade i påsken. For meget chokolade giver mig kvalme…)

Jeg er på påskeferie hos svigerfamilien og har sørget for ikke at tage en test med. Så bliver jeg nødt til at vente til torsdag morgen.

Åh, hvor jeg håber. Kan slet ikke overskue at starte forfra igen, igen, igen, igen, igen, igen, igen, igen, igen. Men det gør vi selvfølgelig bare, hvis det er det, der skal til 🤞

6. april 2021 kl. 04:51

Jeg testede svag positiv i går. Tog en test fordi jeg fik kvalme og det er ret ulig mig.

Men negative test her til morgen hvor jeg egentlig har testdag. Stadig kvalme, men tænker desværre at mens jo nok venter lige om hjørnet alligevel.

Så frustrende lige at få det glimt af håb for at se en hvid test dagen efter.
    Håber selvfølgelig stadig menstruationen udebliver, men håbet er godt nok svundet noget 🙁

7. april 2021 kl. 06:31

Åhhhh jeg får pip! 4+6 og hverken tegn på mens eller to streger 😪

KAN DEN MENS IKKE BARE KOMME NU!

8. april 2021 kl. 08:15

3+3 ingen dobbelt streg endnu, heldigvis er der stadig tid, men for pokker jeg er dårligt til at vente. Min kæreste har bidt mærke i at jeg  er blevet tissetrængende, og mit humør skifter fra glad til tudende xD Men det er nok mere fordi jeg vente på en afgørelse fra kommunen denne måned -.-‘ Heldigvis skal jeg tilbring de næste 4 dage med min datter, så jeg kan blive distraheret 😛

8. april 2021 kl. 13:56

Jeg har lige haft ægløsning for 2 dage siden og sider nu og venter🙄 tiden går lit for langsomt 😂 hvordan har i andre det? Hvo langt er i i jeres cyklus og har i nogle symptomer?

8. april 2021 kl. 14:16

Jeg er kun 3+1, tog en tidlig test (ved godt jeg ikke burde🙈), jeg kan se en meget svag lyserød streg 😱😱😱 gad vide om den er der 🤔

8. april 2021 kl. 15:52

Jeg fik en negativ test i går (cirka 3+4), og det føles som om min menstruation er lige på trapperne.

Selvom håber ikke er ude, før blodet kommer, så føles det ret håbløst nu.

Forsøg nummer ni, her kommer vi…

8. april 2021 kl. 18:54

Hej alle. Jeg er helt ny på denne side, og har brug for jeres hjælp. Hvad betyder det når i skriver fx 3+3 eller 3+4?

Er det uger plus dage? Og hvornår tæller man fra?

8. april 2021 kl. 19:00

Det er uger + dage ☺️
    Og sådan som jeg husker det tæller man fra mens første dag og frem, selvom man ikke er gravid der 😄

8. april 2021 kl. 19:15

Mange tak for svar 🙂

Viser 15 indlæg - 121 til 135 (af 142 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk