Close
Log Ind Opret Bruger

TESTGRUPPE – april 2021

• 10 april 2021, 20:45

Hej de damer.

Denne er til jer der har testet positiv allerede (Tillykke) og til jer som ikke har endnu.

Hvor langt er i og hvad er jeres symptomer, er 3+5 uden positiv test endnu, dog har jeg ret så ømme bryster og tissetrængende. Håber jeg kan teste positiv næste uge🤞🏼

10. april 2021 kl. 22:10

Jeg er på dag 19 (kan ikke finne ud af at regne det i uger 😂) og har ingen symptomer men had lit kramper i dag og så er jeg maget utålmodig 🙄😉

11. april 2021 kl. 07:37

FINALLY! 10 dage over tid kom min mens endelig så småt her til morgen ! Så jeg hopper over i en maj testgruppe 🤞🏻

tillykke til jer med 2 streger og pøj pøj med jer der skal teste de næste 14 dage 🥰

12. april 2021 kl. 20:29

Hvornår begynder i at teste 😄 jeg er ikke god til at vente 😅 har nogle symptomer syns jeg, og kan snart ikke vente mere 😂

14. april 2021 kl. 08:48

Ja jeg har test dag d. 22, og mit mål er ikke at teste før lørdag tidligst 😂 det er det tidligste mine tidlig tests siger de kan fange noget, så dét prøver jeg at holde 👌🤞😂 men utålmodigheden er stor her også ..

14. april 2021 kl. 09:39

Så fik jeg taget en test, og den er positiv ❤️
    Vi glæder os til endnu et barn til jul ❤️

14. april 2021 kl. 19:51

Jeg har testdag 21-22/4, meeeen fik lige en infektion omkring ægløsning og vi nåede kun at sexe 3 gange nogle dage inden så tror ikke der er stor chance for vi har ramt noget som helst. 🤯🙄😬😝😂

Prøver at holde mig i skindet med at teste selvom jeg nok har 50 teste liggende. 🙈😅

20. april 2021 kl. 09:11

Åhh jeg syntes det er svært at vente til ens mens dag ! (Kun 2 forsøg)

men når mens cyklus så bare er ligeglad og første gang rykker det en uge og denne måned er jeg så 9 dage over til og kun 1 streg på testen overvejer at købe en anden slags test 😅 andre der kender det

20. april 2021 kl. 17:28

Mens i morgen, og tester negativt på test på babyplan. Så jeg hopper over i mag gruppen. 7 forsøg er forhåbentlig lykkens gang

20. april 2021 kl. 20:44

Jeg testede fint positivt henover weekenden, så der kommer forhåbentlig en lille julebebs her 🥰 Jeg er 4+2 i dag.

Jeg har dog nærmest ingen symptomer.. så jeg kan ikke lade være med at gå og tænke på om alt mon er som det skal være, da jeg som sagt stort set intet mærker. Tankerne kan hurtigt flyve afsted!
    Hvad med jer andre, som er i samme situation som mig – hvordan har I det? ☺️

20. april 2021 kl. 21:04

Hopper i maj gruppen. 😬

21. april 2021 kl. 08:56

Jeg melder mig på banen!

Jeg har testet idag 4+3 og den er positiv 🤩😱❤🥰👶

25. april 2021 kl. 14:46

Tror den er der meget svag streg håber

2. maj 2021 kl. 10:51

Vi har en positiv test, så nu venter vi på scanning 6+.

6 cykli tog det, så nu håber vi det er en sund og rask lille spire der klare den hele vejen til termin

Viser 14 indlæg - 136 til 149 (af 149 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.