Close
Log Ind Opret Bruger

TESTGRUPPE – april 2021

• 14 marts 2021, 22:53

Hej alle laaadies 🎉 

Denne tråd er tiltænkt alle os, som skal teste en (forhåbentligt positiv) test i april måned og dermed levere nogle lækre julebabyer. 

Selv har jeg ægløsning her om et par dage og derfor testdag start april. 
    Det er 2. cyklus vi prøver nu. Vi har i forvejen 3 børn, hvor ingen af dem er planlagte, så for os er det helt nyt at forsøge at lave en baby 😍 

Meld jer endelig på banen 👏🏻

Anonym
    14. marts 2021 kl. 23:10

Hej Damer! 
    Jeg melder mig også på banen her. 
    Min kæreste og jeg, er begyndt på projekt baby sidste måned med første barn for os begge! Så spændende! Jeg har lige fået min mens i dag, så er selvfølgelig lidt skuffet, men altså, det var jo også kun 1. cyklus! 

SÅ vi prøver på en julebaby! 😍

Anonym
    14. marts 2021 kl. 23:12

Jeg melder mig også her med testdag omkring d. 1.-2. april 👍🙂

Det er 2. cyklus, vi prøver at skabe en lille spire…en ægte efternøler, da vi begge har store børn fra tidligere forhold…Vi håber virkelig på et lille decembermirakel 🤞❤

14. marts 2021 kl. 23:36

Jeg melder mig også på banen 😁 test dag ca midt april 🙏

14. marts 2021 kl. 23:36

Hurra! Endelig var der en, der startede gruppen. Jeg hader at gøre det, så jeg har ventet 😂

Vi arbejder på barn nummer to, hvor vi nu er nået til ottende cyklus. Den første er lavet i første forsøg, så jeg kan godt mærke, det her er en noget anden oplevelse. En ret frustrerende en af slagsen, hvor jeg bliver mere og mere bevidst om, hvor sygt privilegeret min tankegang har været omkring det her projekt. Gik helt ærligt blindt ud fra, at vi nok ville være halvvejs i en graviditet på nuværende tidspunkt, selvom jeg gik og sagde ting som "man ved jo aldrig, om det tager lang tid denne gaaaang" 🤷‍♀️

Nå, men håber, vi kan lave os en lille slutdecemberbaby. Jeg har menstruation lige nu og testdag omkring 9. april. Det er tredje måned med ægløsningstests. Kom så 🤞🤞

Anonym
    15. marts 2021 kl. 10:03

Hej 🙂

Melder mig også på banen. 2 cyklus, hvilket bliver 1 barn for os begge.

Skulle gerne have ægløsning om en lille uges tid +/-. Så det passer med test start april.

Krydser fingre for en lille julebaby og sender massere støv ud til jer alle 😘😘

Anonym
    15. marts 2021 kl. 10:10

Jeg regner også med at have ægløsning i den kommende uge! 

Krydser fingre for os begge smiley

Første barn for min kæreste (40 år) og jeg (26 år), så vi er også meget spændte! 

Vi har forsøgt i 3 cyklusser nu og forsøger nu seriøst med ægløsningstest, for at være helt sikker på at ramme ÆL da min mens er meget uregelmæssig. 

15. marts 2021 kl. 10:12

Her vil jeg gerne være med! 

Vi startede i januar mdr. med projekt baby nr. 2 vi håber at, vores søn der bliver 3 til maj snart kan blive storebror❤️

Dette er vores 3. Cyklus vi prøver 🤞🏼

Vi afventer ægløsning i denne uge, og har testdag omkring 1 april 🤞🏼😊

15. marts 2021 kl. 10:18

Melder med herinde 🤞🏻 Testdag 2/4 

vi tjekker ikke ÆL, men præventionen er smidt 🙌🏻 Så sker det, så sker det 😍 baby nr 3 here we come 

15. marts 2021 kl. 10:24

Melder mig også under fanen, med test dag lige omkring 1 april.

Har i forvejen 2 piger, som er lavet i 2 og 8 cyklus. Derud over fødte jeg lillebror for 1 år siden alt for tidligt i uge 17, var syg med infektion i livmoderen så vandet gik. Han var lavet i først cyklus. Nu køre vi på 10 cyklus efter mens blev normal efter fødslen sidste år.

Håber på et julemirakel 

15. marts 2021 kl. 16:31

Jeg vil også gerne deltage – har meldt mig på både i martsgruppen og her, da jeg forventer ægløsning i morgen(ifølge min app), det er første cyklus vi prøver, så alt er meget nyt med ægløsningstest og sådan, som jeg ikke heeeelt har forstand på endnu sad
    Jeg har testdag omkring 31/3-1/4 🙂
    Det vil forresten blive vores første barn.

Krydser for jer alle!

15. marts 2021 kl. 20:19

Jeg melder mig også på banen her – er dog også i martsgruppen, da testdag er slut marts omkring 30/31 marts, måske lidt senere da jeg udvikler langsomt hcg. Har lige fået en positiv/næsten positiv ÆL-test i eftermiddags 1 dag før forventet – tester igen lidt senere 🙊 Det bliver 2. cyklus i forsøget på at lave lillebror/lillesøster 😊

15. marts 2021 kl. 20:32

August_2019 skrev :

Jeg melder mig også på banen her – er dog også i martsgruppen, da testdag er slut marts omkring 30/31 marts, måske lidt senere da jeg udvikler langsomt hcg. Har lige fået en positiv/næsten positiv ÆL-test i eftermiddags 1 dag før forventet – tester igen lige om lidt 🙊 Det bliver 2. cyklus i forsøget på at lave lillebror/lillesøster 😊

Nå jeg gik så ud og testede med det samme – så nu er det vidst frem med det sexede undertøj og ind til manden 😍

15. marts 2021 kl. 20:36

Testdag lige omkring 1-2 april laughcoolfrown

Anonym
    16. marts 2021 kl. 09:38

Jeg melder mig også ind her. Fik fjernet hormon spiral d. 8. februar. Min cyklus har været meget ustabil, da min krop lige skal ind i en rytme igen. Men forventet mens er i dag og frem til d. 19. marts. 

Det bliver derfor også den første cyklus, hvor vi for alvor prøver. 

Testdag bliver midt i april, alt efter hvornår min mens melder sin ankomst 😊

Det er min kærestes 1. barn og mit tredje. Så et meget ønsket fællesbarn ❤

Pøj pøj til os allesammen 🤞🤞

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 142 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk