Close
Log Ind Opret Bruger

kan i se/ane en steg i testfelt?

Anonym
    12 januar 2021, 13:17

Hej, jeg skriver da jeg lige har taget en graviditetstest fra babyplan da jeg er 3 dage over tid og ikke har fået min menstruation (den plejer altid at komme til tiden)

jeg syntes selv jeg kan se en streg i testfeltet, men det kan jo bare være mig… så hvad siger i? Kan i se 2 streger?

kan jeg tage det som en positiv test?

– Olivia

12. januar 2021 kl. 13:24

Hej Olivia 

Jeg kan godt ane teststregen, men den er meget utydelig. Måske er ægløsning faldet et par dage senere end du har regnet med 🙂 . 

Jeg ville tage en test igen om et par dage og se om stregen udvikliede sig 🙂 . 

Anonym
    12. januar 2021 kl. 13:33

flikiflak skrev :

Hej Olivia 

Jeg kan godt ane teststregen, men den er meget utydelig. Måske er ægløsning faldet et par dage senere end du har regnet med 🙂 . 

Jeg ville tage en test igen om et par dage og se om stregen udvikliede sig 🙂 . 

Okay, så hvis nu min ægløsning er faldet et par dage senere end jeg havde regnet med, vil det så sige (hvis jeg er gravid selvfølgelig), at stregen vil blive tydeligere de kommende dage?

jeg er helt ny i det her, så min viden er endnu ikke stor 🙂

12. januar 2021 kl. 13:53

ja, altså hvis ægløsningen er faldet senere end du tror, så det forklare hvorfor stregen er så utydelig nu – altså dvs. du er ikke så langt som du tror du er, og derfor har din krop ikke dannet så meget graviditetshormon (HCG), og derfor er stregen utydelig.

Hvis du er gravid, så danner du mere og mere HCG og det vil gøre at stregen bliver tydligere. 

Hvad tid på dagen tog du den test du har smidt et billede op af? 🙂 

Anonym
    12. januar 2021 kl. 13:57

flikiflak skrev :

ja, altså hvis ægløsningen er faldet senere end du tror, så det forklare hvorfor stregen er så utydelig nu – altså dvs. du er ikke så langt som du tror du er, og derfor har din krop ikke dannet så meget graviditetshormon (HCG), og derfor er stregen utydelig.

Hvis du er gravid, så danner du mere og mere HCG og det vil gøre at stregen bliver tydligere. 

Hvad tid på dagen tog du den test du har smidt et billede op af? 🙂 

Jeg tog testen kl 13:15 ca. 🙂

12. januar 2021 kl. 14:00

Og læste du svaret inden for tid (5 min)?

At du har taget den så sent på dagen kan også være en forklaring på, hvorfor den er så svag. Tag en test i morgen med morgenurin (: . 

Anonym
    12. januar 2021 kl. 14:14

flikiflak skrev :

Og læste du svaret inden for tid (5 min)?

At du har taget den så sent på dagen kan også være en forklaring på, hvorfor den er så svag. Tag en test i morgen med morgenurin (: . 

Da det gjorde jeg, det billede er taget ca 2 min efter – har et nut billede af den nu (den nederste) og med en der ikke er brugt (den øverste)

12. januar 2021 kl. 14:16

Okay. 

Tag en ny i morgen når du står op (: . 
    Jeg tror du er gravid (: . 

Anonym
    12. januar 2021 kl. 14:48

Det gør jeg!

jeg håber sådan jeg er – har en god fornemmelse 🙂

Virkelig mange tak for hjælpen, det er dejligt lige at få et objektivt syn på den også 🙂

12. januar 2021 kl. 21:02

Det ligner meget min første positive test fra babyplan 🤞🏼🙏 så jeg tror også den er god nok! 

Anonym
    12. januar 2021 kl. 21:09

Ja det gør den godt nok! Og du har videre hen testet positiv på flere? 🙂

Jeg håber sådan at den er mere tydelig i morgen tidelig 🙂

12. januar 2021 kl. 22:18

Du må endelig lige smide et nyt billede ind i morgen ❤️

13. januar 2021 kl. 04:58

Jeg tror bestemt du er gravid 🙂

Anonym
    13. januar 2021 kl. 07:25

Dette billede er fra her til morgen (og det er taget inde for de 5 min). Den er endnu ikke helt 100% tydelig, men syntes klart den er tydeligere end på første billede jeg lagde op i går, som også var inden for de 5 min?

Hvad Syntes i? Hvad siger i til det?

kan jo være min ægløsning var kommet senere end forventet.

13. januar 2021 kl. 08:32

Den er da så fint positiv og en god udvikling fra igår ❤️ Jeg tror bestemt du er gravid 🙏

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 23 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk