Close
Log Ind Opret Bruger

G-test. Hjælp

• 21 november 2020, 16:05

Jeg har lige to spørgsmål 🙂

Jer, som har taget, hvad der må betegnes som negative g-tests, har I altid kunne fornemme/se, hvor stregen skulle være? (håber mit spørgsmål giver mening smiley )

Og, hvilke test har I oplevet være de bedste til at teste tidligt?

-Valmed stav

-RFSU stav

-Babyplan (strimmel/stav?)

-Clearblue

-Andre mærker? smiley

21. november 2020 kl. 16:57

Til spørgsmål 1: så nej, det har jeg ikke kunne fornemme med nedenstående tests. 

2: Valmed og babyplan stav har jeg brugt.

Jeg har været gravid 6 gange (2 børn) og synes selv jeg har taget ret mange test ☺️ 

21. november 2020 kl. 18:21

Ved negative tests har den altid været helt blank, ingen indikation er, hvor streg nr. 2 skal være.

Jeg har prøvet en del forskellige teste, men svæger til Valmed, også når der testes tidligt.

21. november 2020 kl. 18:30

Jeg kan næsten altid se mærket af hvor stregen skal komme, og har på den måde kunne bare mine øjne flere gange desværre. Dog hvis du kan se en streg med farve kan du godt være rimelig sikker på at den er der.

Håber mit svar kan hjælpe ☺️

21. november 2020 kl. 21:30

654321 skrev :

Til spørgsmål 1: så nej, det har jeg ikke kunne fornemme med nedenstående tests. 

Jeg har været gravid 6 gange (2 børn) og synes selv jeg har taget ret mange test ☺️ 

Er det selv om du med meget god vilje har kigget om du kunne se en streg? 🙂

21. november 2020 kl. 21:30

KaMik skrev :

Ved negative tests har den altid været helt blank, ingen indikation er, hvor streg nr. 2 skal være.

Jeg har prøvet en del forskellige teste, men svæger til Valmed, også når der testes tidligt.

21. november 2020 kl. 21:32

Gabriellaolesen skrev :

Jeg kan næsten altid se mærket af hvor stregen skal komme, og har på den måde kunne bare mine øjne flere gange desværre. Dog hvis du kan se en streg med farve kan du godt være rimelig sikker på at den er der.

Håber mit svar kan hjælpe ☺️

Stregen var meget, meget utydelig, men med farve i. Så lidt at man end ikke kunne se det på et billede. Og jeg burde kun være ca. 2+6 så mon dog. 

Jeg venter i hvert fald lige nogle dage med at tisse på en ny pind sad

21. november 2020 kl. 21:49

Jeg har i alle cyklusser først testet ved 4+0 og de har været bragende negative, bortset fra sidst hvor det ikke var til at tage fejl af at den var positiv.

Jeg har primært kun brugt babyplan, stav og strimmel, tidlig test og almindelig.

21. november 2020 kl. 21:49

Baby-4 skrev :

654321 skrev :

Ja, det synes jeg at jeg har gjort ☺️☺️☺️ Du kan evt. tage et billede af en test, hvis du kan fange det på kameraet.

21. november 2020 kl. 22:58

654321 skrev :

Baby-4 skrev :

654321 skrev :

Ja, det synes jeg at jeg har gjort ☺️☺️☺️ Du kan evt. tage et billede af en test, hvis du kan fange det på kameraet.

Den kan nemlig ikke fanges på kamera, og dårligt med det blotte øje. Jeg har smidt den ud nu 😉 

22. november 2020 kl. 02:03

Kan nærmest altid med lidt god vilje, se hvor stregen skal være, selv om den er negativ, det har min veninde også alt tid kunne på sine.. Så slut med at teste tidlig herfra og der er først en streg når den forhåbentlig engang er tydelig posetiv. 

Slettet bruger
    22. november 2020 kl. 07:26

Jeg har mest brugt babyplan tidlig og valmed. 

Og jeg kan stort set altid se/ fornemme hvor stregen skal være ved negative tests. Men jeg har vist også ret gode øjne og en stærk vilje til at ville se streg 😆 

24. november 2020 kl. 13:26

sjæleven skrev :

Jeg har mest brugt babyplan tidlig og valmed. 

Og jeg kan stort set altid se/ fornemme hvor stregen skal være ved negative tests. Men jeg har vist også ret gode øjne og en stærk vilje til at ville se streg 😆 

Det kan jeg nemlig også, og det er møg irriterende. 

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.