Close
Log Ind Opret Bruger

Min-Mave artikler om fertilitet, graviditet og børn Fora Gravid Graviditet Solstråle historie med blødninger i tidlig graviditet

Solstråle historie med blødninger i tidlig graviditet

• 3 maj 2021, 18:29

Hej,

Jeg har brug for solstråle historie fra jer der har blødt i jeres graviditet.

Jeg er i dag 6+6 og har har lyserøde blødninger til tider med en lille mørk klump siden jeg var 4+3.. Selv tror jeg på at det ender i en spontan abort og faktisk er bange for at “håbe” for meget.. Min egen læge er ved godt mod da mit hcg stiger som det skal, men siger også at det kan ændre sig fra den ene dag til den anden..

3. maj 2021 kl. 19:53

Er du ikke blevet scannet?

4. maj 2021 kl. 08:24

Jeg havde en SA december i uge 12. Inden for et døgn havde jeg kraftig blødning med klumper i og mavesmerter.

Jeg blev gravid igen i februar. Men jeg fik ligesom dig blødning i uge 6, dog ingen klumper. Jeg var vildt bekymret, men efter blødning en halv dag var der ikke mere.

Min læge tilbød mig en scanning, men jeg valgte lige at se det an. Og det viste sig ikke at være nødvendigt.

Jeg er nu 15 uger henne og alt ser godt ud. Så nogle gange betyder blødning i starten af graviditeten ikke noget. Men man bliver selvfølgelig bekymret. Hvis du ikke har smerter, blødningen aftager og du evt fortsat har graviditetssymtomer, er der håb endnu 🤞

4. maj 2021 kl. 20:45

Nej, min læge har ikke tilbudt mig en scanning.

Godt med en solstråle historie ☀️ Jeg har ingen smerter, men er virkelig symptom ramt. Ømme brystvorter og jeg bliver så skidt hvis jeg ikke spiser.. men jeg er så skeptisk alligevel nu hvor jeg faktisk har haft lyserøde blødninger i 2,5 uge..

4. maj 2021 kl. 21:38

Jeg fik en styrtblødning 5+2 og havde derefter pletblødning næsten 14 dage. Tidlig scanning 7+4 viste at alt var fint 🙏🏻❤️ Krydser fingre for dig 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

4. maj 2021 kl. 21:40

<p style=”text-align: left;”>Dejligt at høre! 🤞🏼 Jeg får en gynækologisk undersøgelse for at se hvor blødningen evt. kommer fra og en blodprøve.</p>
    Hvis det bliver ved må vi jo selv betale en scanning.

6. maj 2021 kl. 08:46

Jeg er jo blødningens mester, med al respekt! 😀

Jeg bløder altid i mine graviditeter. Jeg har de underligste graviditeter. Jeg har ingen symptomer, andet end blødninger.

Med den første småblødte jeg hele tiden og havde en styrtblødning omkring uge 10-11, som jeg husker det. Efter den blødning stoppede det. Jeg havde en enkelt aften i starten hvor jeg havde vildt ømme bryster. Derefter fik jeg først symptomer da maven begyndte at vokse. Så jeg var pænt nervøs for de blødninger, da jeg troede jeg aborterede hver dag.

Han er i dag 6,5 år.

Nr.2 havde jeg også flere blødninger frem til uge 12, så stoppede det. Der var dog ingen styrtblødninger.

Han er i dag 4 år.

Nr. 3 (er i uge 8+5 ca.)

Jeg bløder hele tiden. Har haft en enkelt uge, hvor jeg ikke blødte. Men ellers bløder jeg friskt lyserødt blød hver dag og hele tiden og når jeg cykler eller sidder tilbagelænet på stolen, kommer der mere ud og så er det mørkerødt.

Der er ingen der kan sige hvad det er, så jeg afventer bare og ser. Graviditeten var ikke planlagt, så hvis det ikke bliver til noget, så er det også ok. Men det fedeste ville jo selvfølgelig være, hvis det blev til noget. Men nu er jeg jo 41 år, så risikoen for abort er jo noget større end i 30´erne.

I ingen af mine graviditeter har jeg haft graviditetssymptomer, så mine eneste symptomer er blødninger og to falske menstruationer.

Ingen kan umiddelbart svare mig på, hvorfor jeg altid bløder så meget i mine graviditeter.

• Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Kærlig hilsen

Julie & resten af Team Min-Mave.dk